loading...

بیا با من

آیا رنو تلیسمان ماشین خوبی است؟ در واقع ، بسیار خوب است. این تغییرات ، اگرچه سریعترین برای یک کلاچ دوگانه نبود ، خوب و روان بود. این یک ماشین پرفورمنس نیست ، به یاد داشته باشید. با این وجود ، برای زم

ادمین بازدید : 90 جمعه 02 مهر 1400 نظرات (0)

آیا رنو تلیسمان ماشین خوبی است؟

در واقع ، بسیار خوب است. این تغییرات ، اگرچه سریعترین برای یک کلاچ دوگانه نبود ، خوب و روان بود. این یک ماشین پرفورمنس نیست ، به یاد داشته باشید. با این وجود ، برای زمان 0-100 کیلومتر در ساعت 7.5 ثانیه و حداکثر سرعت 237 کیلومتر در ساعت کافی است.

رنو طلسم جدید در فرانسه با قیمتی از 33،400 یورو شامل مالیات بر ارزش افزوده برای نسخه Saloon و 34،600 یورو شامل مالیات بر ارزش افزوده برای نسخه Estate به فروش می رسد. سه سطح پایان ارائه می شود: Zen ، Intens و Initiale Paris ، علاوه بر 2 سطح برای ناوگان: Business and Business Intens.

آیا تولید رنو تلیسمان متوقف شده است؟

یکی از منابع گفت که مینی ون های اسپیس و اسکینک و سدان بزرگ تالیسمان بخشی از برنامه محصولات آینده این خودروساز نخواهند بود زیرا رنو به دنبال کاهش هزینه ها است. این منبع می گوید ، اگرچه هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است ، اما "عملاً مسلم است که این مدل ها متوقف می شوند."

بررسی ظاهر و داخل رنو تالیسمان

تلیسمان به نوعی خوش‌قیافه‌ترین محصول رنو است که تاکنون به کشورمان وارد شده، اما این تنها برگ برنده‌اش محسوب نمیشود بلکه نکات پرشمار دیگری هم وجود دارند که می‌توانند شما را برای خرید این سدان نیمه لوکس مجاب نمایند. پیشرانه قدرتمند پرشتاب و کم‌مصرف، امنیت بسیار خوب، آپشن‌های کافی و لذت رانندگی مناسب بخشی از این مزایا به حساب می‌آیند. تازه نماینده رنو به دلیل واردات محدود، وجهه متفاوتی در قیاس با محصولات کره‌ای بازارمان دارد و این قضیه برای افراد تنوع طلب و آنهایی که به دنبال خودرویی خاص‌ هستند جالب توجه خواهد بود. با این حال نباید از مشکلاتش هم غافل شد. اولین و مهم‌ترین مورد پیشرانه توربو با بوست نسبتاً بالاست که حساسیت بیشتری به کیفیت بنزین از خود نشان میدهد و این یعنی دردسر و هزینه نگهداری بالاتر.

جدا از آن، مدل‌های وارد شده به کشور از سیستم تعلیق نیمه‌مستقل برای عقب استفاده نموده‌اند که ترکیب آن با لاستیک‌های فاق‌کوتاه به سواری تقریباً خشک (بخصوص برای سرنشینان عقب) منتهی شده است. البته ارگونومی مطلوب صندلی‌ها و سکوت قابل قبول کابین در کنار جذابیت‌های داخلی، تا حدودی روی این نقطه ضعف سرپوش گذاشته‌اند اما به این حال هنوز هم نمیشود نماینده رنو را از نظر راحتی با خودروهایی نظیر تویوتا کمری مقایسه نمود.

قطعات تالیسمان در ایران 

در بررسی موارد مختلف مرتبط به این خودرو با توجه به افزایش قیمت های اخیر، تالیسمان یکی از در دسترس ترین خودروهای خارجی در بازار ایران است. اما قیمت لوازم یدکی تالیسمان چقدر است؟ آیا هزینه تعمیرات آن بالاست؟ خوشبختانه همچنان راهی وجود دارد تا شما لوازم یدکی تالیسمان اورجینال با قیمت عالی تهیه کنید. رنو پخش یکی از قدیمی ترین های حوزه قطعات و لوزام جانبی رنو در ایران همچنان فعال است و سایت آنها هم به تازگی راه اندازی شده که برای افرادی که خارج از پایتخت زندگی می کنند، گزینه مناسبی است.

نمای داخل تالیسمان

با ورود به داخل کابین با فضایی نسبتاً متفاوت با طراحی بیرونی مواجه میشویم. در چهره ظاهری تلیسمان خشونت و جاذبه‌های اسپرتی پررنگ‌تر دیده می‌شوند اما اینجا در داخل اتاق بیشتر روی ویژگی‌های لوکس و مدرن تاکید شده است. البته فرم غربیلک فرمان و نشانگرهای پشت آمپر مقداری شور و هیجان را هم چاشنی کار نموده‌‌اند اما کنسول خلوت میانی که با یک نمایشگر عمودی بزرگ پوشیده شده در کنار خطوط ساده و منطقی داشبورد، ما را به یاد خودروهای لاکچری ولوو می‌اندازند.

 از نظر ارگونومی هم میتوان گفت همه چیز به خوبی سر جای خود قرار گرفته، هرچند عادت کردن به تنظیمات نمایشگر مرکزی به مقداری زمان نیاز خواهد داشت. در واقع میتوان گفت که کار با کلیدهای زمخت عادی (حداقل در سرعت‌های بالاتر) راحت‌تر از صفحات لمسی است.

رنو مگان چقدر خوب است؟

رنو مگان شیک تر از همیشه است ، اگرچه تیز ترین خودرو در کلاس خود برای رانندگی نیست. این ظاهر و توانایی کافی برای جلب توجه خریداران را دارد ، اما در نهایت با رقبای برتر کوتاه می آید.

آیا رنو مگان یک ماشین کارکرده مناسب است؟

رنو مگان از زمان فروش اولین نسخه در دهه 1990 ، به خریداران خودروهای خانوادگی جایگزینی شیک و کمتر متداول برای Ford Focus و Vauxhall Astra پیشنهاد کرده است. اکنون به راحتی وارد چهارمین نسل خود شده است ، اما Mk3 همچنان یک انتخاب جذاب ، لذت بخش و با ارزش است. رنو مگان موتور، ظاهر و ارزش خرید بالایی دارد. 

آیا نگهداری و قطعات رنو مگان ارزان است؟

بر اساس یک نظرسنجی جدید ، رنو ، اسکودا ، فیات و فورد در میان ارزانترین خودروهای تعمیر شده قرار می گیرند. گران ترین خودرو برای تعمیر ، پورشه با هزینه متوسط ​​717.36 پوند است ، در حالی که علیرغم رکورد قابلیت اطمینان عالی ، مزدا با 481.26 پوند در رتبه دوم قرار دارد. البته در ایران خرید لوازم یدکی مگان آنقدر کار پیچیده ای نشده که بخواهید ب محاسبه قیمت ریالی آن بپردازید. قطعات رنو هنوز توسط چند شرکت معتبر در ایران تامین می شود. رنو پخش یکی از آنهاست که سایت اینترنتی هم دارد. به جز لوازم یدکی مگان می توانید لوازم جانبی متنوعی هم برای خودروی خود تهیه کنید تا زیباتر از چیزی که هست بشود یا ضعف آنرا پوشش دهید. 




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 1,135
  • بازدید کلی : 4,516