loading...

بیا با من

خرید لباس پرسپولیس و پیراهن پرسپولیس جدید در فروشگاه دربی شاپ به راحتی امکان پذیر است.و سایت دربی شاپ مرجع فروش محصولات پرسپولیس و استقلال است.تنها سایتی هستیم که با کیفیت تری

ادمین بازدید : 74 پنجشنبه 18 آذر 1400 نظرات (0)

خرید لباس پرسپولیس و پیراهن پرسپولیس جدید در فروشگاه دربی شاپ به راحتی امکان پذیر است.و سایت دربی شاپ مرجع فروش محصولات پرسپولیس و استقلال است.تنها سایتی هستیم که با کیفیت ترین محصولات و نازلترین قیمت را ارایه می دهیم و تنها سایت ارسال رایگان محصولات ورزشی هستیم که حتی یک عدد ماسک را نیز رایگان ارسال می کنیم.دربی شاپ تمامی محصولات پرسپولیس را با گارانتی مرجوعی محصول براتون ارسال می کنه و تا هفت روز زمان دارید برای مرجوع کردن محصول به هر دلیلی که نپسندید.در قسمت پایین این صفحه تصویر برخی از مشتریان نام آشنای دربی شاپ هست که از محصولات ما استفاده می کنند.

در میان بسیاری از رشته های ورزشی، فوتبال محبوب ترین ورزش در جهان است. این ورزش به قدری در زندگی ما اهمیت دارد که در مهمانی ها، جمع های دوستانه و… ساعت ها راجع به آن بحث می کنیم. در ایران، از پرسپولیس و استقلال می توان به عنوان مشهورترین تیم های فوتبال نام برد. در مسابقات این دو تیم به ویژه دربی ها، از تمام شهرهای ایران جمعیت زیادی به طرف استادیوم آزادی راهی می شوند تا بازی های هیجان انگیز آن ها را تماشا کنند.
در این مقاله با تیم پرسپولیس بیشتر آشنا می شویم.

خرید پیراهن پرسپولیس

با اینکه هواداران تیم مانند بازیکنان و مربی ها یک نقش کلیدی در باشگاه ندارند، اما با تشویق و روحیه دادن به بازیکنان می توانند به یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم بدل شوند. هر چقدر هواداران شور و شوق بیشتری داشته باشند، بازیکنان هم همان قدر به بازی ترغیب می شوند.

پرسپولیس به عنوان پر افتخارترین تیم ایران، پر شور و هیجان ترین هواداران را دارد. این تیم حتی از نظر شمار تماشاگران در استادیوم، یک بار هم توانست رکورد بزند. برای طرفداران این تیم، لباس قرمز بازیکنان اهمیت و ارزش زیادی دارد. آن ها با پوشیدن این لباس احساس می کنند که عضوی از باشگاه و یک خانواده ی بزرگ هستند. لباس قرمز، نماد باشگاه فوتبال پرسپولیس است و اصالت و فرهنگ تیم را نشان می دهد.

قیمت لباس پرسپولیس

لباس های دربی شاپ، از نظر کیفی به چند بخش، از لباس های اورجینال گرفته تا کپی تقسیم می¬شوند. ما در تولید محصولات اورجینال از بهترین مواد اولیه استفاده کرده¬ایم تا راحتی و آسوده¬گی خیال بازیکنان را فراهم کنیم. بخاطر گرانی مواد اولیه، این دست از لباس ها از قیمت بالاتری هم برخوردارند.

همچنین محصولات کپی فروشگاه ما، برای افراد مبتدی و هوادارانی مناسب است که قصد خرید لباس های مقرون به صرفه تری را دارند.

کیفیت لباس پرسپولیس

کیفیت لباس های پرسپولیس به جنس پارچه، دوام رنگ و طرح های گرافیکی روی لباس بستگی دارد. تیم دربی شاپ، بخاطر اینکه خیال مشتریان را از بابت خرید راحت کند، برای کالاهای درجه یکی که قیمت بالایی دارند، خدمات گارانتی ارائه می¬دهد.

ست هواداری پرسپولیس

هوادارانی که علاقه دارند کاملاً مانند بازیکنان پرسپولیس لباس بپوشند، می¬توانند ست های هواداری این تیم را سفارش دهند. ست هواداری می¬تواند شامل تیشرت با شرت، گرمکن با شلوار یا پولوشرت با شلوار باشد. با سفارش این ست ها می¬توانید یک کلکسیون کامل از لباس های تیم پرسپولیس را داشته باشید.

یراهن استقلال

تیم استقلال کم‌وبیش برای هر فصل خود و مسابقات دربی که به میدان می‌رود از لباس‌های جدید خود رونمایی می‌کند. یکی از این لباس‌ها، پیراهن استقلال است که به مشخصات یکی از آن‌ها می‌پردازیم.

در این لباس از لوگوی گلدوزی استفاده شده‌است که باعث می‌شود بعد از هر بار شست‌وشو هیچ مشکلی برای آن پیش نیاید و برای مدت بسیار طولانی کارایی داشته باشد.

جنس پبراهن استقلال که پلی استر است می‌تواند یک هدیه‌ی بسیار خوب برای یک هوادار استقلال باشد. شما می‌توانید این محصول را از سایت دربی شاپ خریداری کنید و خیلی راحت آن را در اختیار داشته باشید.

نکته‌ای که در مورد پیراهن استقلال بسیار اهمیت دارد، قابلیت ضد تعریق بودن آن است. پارچه‌ی آن به گونه‌ای است که بعد از ساعت‌ها ورزش به هیچ عنوان بدن شما عرق نکرده‌است و احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

خرید پیراهن استقلال

برای یک هوادار استقلال داشتن پیراهن این تیم که بسیار زیبا، جذاب و با کیفیت یکی از دغدغه‌های اصلی است و همیشه با ورود تیم به فصل جدید هواداران منتظرند تا از پیراهن جدید استقلال رونمایی شود تا هر چه سریع‌تر به فکر خرید و در اختیار گرفتن آن باشند.

برای این که پیراهن استقلال را خریداری کنید باید بدانید که تیم محبوب شما یعنی استقلال در هر فصل پیراهن خود را به رنگ آبی انتخاب می‌کند و طرح‌های بسیار جذابی را هر بار برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

با خرید پیراهن استقلال، شما صاحب یک پیراهن با جنس سوپر فلامنت خواهید شد که این پیراهن از تمامی جوانب اهمیت خاصی از جمله قیمت، کیفیت و تضمین این پیراهن دارد که بسیار قابل توجه است.

خرید پیراهن و شورت استقلال

همیشه خرید پیراهن و شورت تیم محبوب شما یکی از کارهایی است که ذهنتان را به خود مشغول می‌کند و به فکر مرکز خریدی هستید که بتوانید جنس اصلی این محصول را از آنجا خریداری کنید.

اگر قصد خرید پیراهن و شورت استقلال را دارید، حتماً باید بدانید که این محصول از جنس با کیفیتی تهیه شده و کاملاً ضد تعریق است. همچنین، شما بعد از استفاده چندین باره از پیراهن و شورت استقلال متوجه خواهید شد با شست‌وشوی مداوم هیچ تغییری در ساختار آن شکل نمی‌دهد زیرا از بهترین جنس تولید شده است.

برای خرید پیراهن و شورت استقلال باید نکاتی همچون متوجه شدن جنس اصل یا غیر اصل را متوجه شوید که ما این موضوع را برای شما از بین بردیم و در سایت دربی شاپ امکان خرید پیراهن و شورت استقلال کاملاً اورجینال را در اختیارتان قرار دادیم که می‌توانید با خیالی آسوده این ست را خریداری کنید.

لباس اول استقلال

باشگاه استقلال یکی ازمعدود باشگاه‌هایی است که از نظر لباس‌های خود در هر فصل بهترین است زیرا تمرکز زیادی بر روی این مسئله می‌گذارد و همیشه به فکر بهترین‌ها برای تیم و طرفداران خود است.

به همین منظور، همیشه لباس‌های جدیدی را طراحی می‌کند که در چند ست به نمایش گذاشته می‌شوند و بازیکنان از آن استفاده می‌کنند و به علاوه هواداران هم برای حمایت خود از اسم محبوبشان از آن‌ها خرید کرده و در مکان‌های مختلف بر تن می‌کنند.

لباسی که تیم برای بازی اول می‌پوشد و به اصطلاح به آن لباس اول استقلال می‌گویند، یکی از جذاب‌ترین کارهایی تولید شده است که بسیار مورد پسند بوده و همیشه یکی از زیباترین لباس‌ها به شمار می‌رود.

در لباس اول استقلال لوگو به صورت گلدوزی شده است که در قسمت چپ پیراهن جای می‌گیرد که این یعنی شما هوادار تیم استقلال هستید.

از لحاظ جنس و کیفیت، لباس اول استقلال حرف اول را می‌زند و همیشه از بادوام‌ترین و مرغوب‌ترین پارچه‌ها برای تولید این لباس استفاده می‌شود.

لباس دوم استقلال

در طراحی لباس دوم استقلال از لوگوی استقلال و همراه اول استفاده شده‌است که این کار را بسیار منحصربه‌فرد کرده‌است و رنگ آن به دلیل شکست تمام تصورات قبلی استقلال که رنگ آبی را از آن تیم خود می‌دانستند رنگ سفید را برای لباس استقلال در آسیا  انتخاب کردند که همین رنگ هم با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

شما می‌توانید این لباس دوم استقلال را برای جمع‌های دوستانه خود و با مجالس و دورهمی‌هایی استفاده کنید. به علاوه گزینه‌ی بسیار خوبی برای تمرینات ورزشی و حمایت از استقلال به شمار می‌رود.

یکی دیگر از مزایایی که لباس دوم استقلال دارد و این لباس را ویژه کرده، استفاده از یک فناوری پیشرفته در لباس است که باعث به وجود آمدن تنفس در کل لباس می‌شود و به راحتی می‌توانید چندین ساعت ورزش کنید و به هیچ عنوان عرق نکنید و بوی عرق تمام بدن را نگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,128
  • بازدید کلی : 4,509