loading...

بیا با من

ادمین بازدید : 54 پنجشنبه 30 دی 1400 نظرات (0)

پلکسر چیست؟
پلکسر پیشرفته ترین روش برای از بین بردن پف و چین و چروک صورت است و به دلیل بی خطر بودن ان جزو محبوب ترین روش ها شده است 
پلکسر پلک چیست؟
 پلکسر پلک با استفاده از دستگاهی انجام میشود که بدون جراحی است و  پوست اضافه مستقیما به بخار تبدیل میشود افتادگی از بین میرود و پلک لیفت میشود.
مزایای پلکسر چیست؟
پلکسر لیزر یا امواج رادیوفرکانسی نیست در نتیجه عوارض لیزر را ندارد.
پلک برش نمیخورد در نتیجه جای بخیه باقی نمیماند.
به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان نیاز ندارد.
به صورت سرپایی در مطب انجام میشود و زمان انجام آن کوتاه است.
دوره نقاهت ندارد و فرد یک روز بعد میتواند به فعالیت های خود ادامه دهد.
با پماد بی حسی فرد بی حس میشود و به داروی بیهوشی نیاز نیست.
درمان افتادگی پلک مناسب چه افرادی است و از چه سنی کینوان انجام داد؟
کسانی که افتادگی پلک خفیفی دارند میتوانند از این روش استفاده کنند و محدودیت سنی این روش ندارد
چه مراقبت هایی را بعد از درمان باید انجام دهیم؟
گذاشتن پک یخ تا دو روز به کاهش تورم و کبودی کمک میکند
هنگام خواب سر خود را بالاتر از بدن نگه دارید.
از پماد های آنتی بیوتیک استفاده کنید
از کرم های ترمیم کننده یک هفته بعد از انجام پلکسر استفاده کنید تا زخم ها سریعتر بهبود یابند.
برای پوشاندن زخم ها میتوانید از کرم های آرایشی استفاده کنید.
طولانی مدت در معرض آفتاب نباشید و از ضد آفتاب دور چشم استفاده کنید.

ادمین بازدید : 57 پنجشنبه 16 دی 1400 نظرات (0)

رینگ چرخ ساندرو با توجه به تاثیر مستقیم و مهمی که بر تایر خودرو شما دارد و البته این تاثیر مستقیما بر داینامیک خودرو محسوس است، دارای اهمیت فراوانی می باشد.
چه گونه رینگ چرح ساندرو مناسب انتخاب کنیم؟
مهم ترین نکته در خرید و انتخاب رینگ چرخ ساندرو، سلیقه و علاقه افراد می باشد و فرمول خاصی برای خرید این رینگ ها وجود ندارد.
اگر بخواهیم به طور کلی به مهم ترین نکات در خرید رینگ چرخ ساندرو اشاره کنیم باید گفت که:
اگر رینگ چرخ ساندرو دارای پهنا و سایز بزرگتر باشد، پایداری خودرو و عکس العمل فرمان را تا حدود بسیار زیادی افزایش می دهد.
اگر رینگ چرخ ساندرو شما بریک تر و کوچکتر از حد استاندارد باشد، کیفیت سواری خودرو شما دچار افزایش بسیار زیادی می شود.
چراغ جلو ساندرو با کیفیت را از کدام فروشگاه خریداری نماییم؟
به دلیل قیمت بالا چراغ جلو ساندرو، تمام کسانی که قصد خرید این چراغ ها را دارند، در سعی و تلاش می باشند که بهترین نوع این چراغ ها را خریداری نمایند.
بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید چراغ جلو ساندرو، فروشگاه رنو پخش است که همواره با عرضه محصولات با کیفیت به دنبال جلب رضایت مشتریان بوده است.
فروشگاه رنو پخش چراغ جلو ساندرو را با درجه کیفیت و طول عمر بسیار بالا به بازار عرضه می کند تا بتواند رضایت 100 درصدی و کامل مشتریان را جلب کند.
به همین موجب فروشگاه رنو پخش چراغ جلو ساندرو را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند تا بتواند همواره تعداد عضو خانواده مشتریان را افزایش دهد.

ادمین بازدید : 55 پنجشنبه 09 دی 1400 نظرات (0)

بهترین روغن موتور ال ۹۰

روغن موتور مناسب ال نود باید از گرید 10W-40 با شاخص کیفی SL یا بالاتر باشد. اما بهترین گزینه برای خرید روغن موتور مناسب ال نود، روغن موتور ELF است.
استفاده از روغن موتورهای بی کیفیت می تواند خسارات و آسیب های جدی به موتور خودرو برساند و هزینه های زیادی را در بر داشته باشد. پس شما باید در خرید  روغن موتور توجه ویژه ای به کیفیت آن داشته باشید.
روغن موتور الف ال 90 بهترین گزینه برای خودروی ال نود می باشد، زیرا سازگاری بسیار عالی با این خودرو دارد.
قیمت روغن الف ال 90 نسبت به سایر قیمت های روغن موتور ال نود بسیار مناسب تر است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است که یکی از دلایل علاقه مردم در استفاده از این روغن موتور همین موضوع می باشد.
نحوه تشخیص روغن موتور اصل از فیک

بررسی قوطی روغن موتور می تواند یکی از راه ها برای تشخیص روغن موتور اصلی از فیک باشد. برخی از قوطی های روغن موتور دچار خش هستند یا ضربه خوردگی دارند که این نشانه ها می تواند با معنای فیک بودن و بی کیفیت بودن روغن موتور باشد.
برخی از برندها نیز دارای علامت ها یا نمادهای مشخصی دارند که بر روی قوطی این روغن موتورها حک کرده اند و شما با مشاهده این علائم می توانید متوجه اصلی بودن یا فیک بودن روغن موتور شوید.
رادیاتور اب ال نود:
رادیاتور آب از چه اجزایی تشکیل شده است؟
شبکه رادیاتور،محفظه پایین رادیاتور،لوله انتقال اب از رادیاتور،لوله انتقال اب از موتور به رادیاتور

از نشانه های خرابی رادیاتور آب ال 90 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          روشن شدن چراغ هشدار خودرو
  •          کم شدن آب رادیاتور
  •          خارج شدن آب از رادیاتور
  •          کارکردن غیرطبیعی خودرو
  •          خارج شدن بخار از رادیاتور
  •          بالا رفتن دمای آب
  •          بالا رفتن درجه آمپر آب
ادمین بازدید : 75 پنجشنبه 18 آذر 1400 نظرات (0)

خرید لباس پرسپولیس و پیراهن پرسپولیس جدید در فروشگاه دربی شاپ به راحتی امکان پذیر است.و سایت دربی شاپ مرجع فروش محصولات پرسپولیس و استقلال است.تنها سایتی هستیم که با کیفیت ترین محصولات و نازلترین قیمت را ارایه می دهیم و تنها سایت ارسال رایگان محصولات ورزشی هستیم که حتی یک عدد ماسک را نیز رایگان ارسال می کنیم.دربی شاپ تمامی محصولات پرسپولیس را با گارانتی مرجوعی محصول براتون ارسال می کنه و تا هفت روز زمان دارید برای مرجوع کردن محصول به هر دلیلی که نپسندید.در قسمت پایین این صفحه تصویر برخی از مشتریان نام آشنای دربی شاپ هست که از محصولات ما استفاده می کنند.

در میان بسیاری از رشته های ورزشی، فوتبال محبوب ترین ورزش در جهان است. این ورزش به قدری در زندگی ما اهمیت دارد که در مهمانی ها، جمع های دوستانه و… ساعت ها راجع به آن بحث می کنیم. در ایران، از پرسپولیس و استقلال می توان به عنوان مشهورترین تیم های فوتبال نام برد. در مسابقات این دو تیم به ویژه دربی ها، از تمام شهرهای ایران جمعیت زیادی به طرف استادیوم آزادی راهی می شوند تا بازی های هیجان انگیز آن ها را تماشا کنند.
در این مقاله با تیم پرسپولیس بیشتر آشنا می شویم.

خرید پیراهن پرسپولیس

با اینکه هواداران تیم مانند بازیکنان و مربی ها یک نقش کلیدی در باشگاه ندارند، اما با تشویق و روحیه دادن به بازیکنان می توانند به یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم بدل شوند. هر چقدر هواداران شور و شوق بیشتری داشته باشند، بازیکنان هم همان قدر به بازی ترغیب می شوند.

پرسپولیس به عنوان پر افتخارترین تیم ایران، پر شور و هیجان ترین هواداران را دارد. این تیم حتی از نظر شمار تماشاگران در استادیوم، یک بار هم توانست رکورد بزند. برای طرفداران این تیم، لباس قرمز بازیکنان اهمیت و ارزش زیادی دارد. آن ها با پوشیدن این لباس احساس می کنند که عضوی از باشگاه و یک خانواده ی بزرگ هستند. لباس قرمز، نماد باشگاه فوتبال پرسپولیس است و اصالت و فرهنگ تیم را نشان می دهد.

قیمت لباس پرسپولیس

لباس های دربی شاپ، از نظر کیفی به چند بخش، از لباس های اورجینال گرفته تا کپی تقسیم می¬شوند. ما در تولید محصولات اورجینال از بهترین مواد اولیه استفاده کرده¬ایم تا راحتی و آسوده¬گی خیال بازیکنان را فراهم کنیم. بخاطر گرانی مواد اولیه، این دست از لباس ها از قیمت بالاتری هم برخوردارند.

همچنین محصولات کپی فروشگاه ما، برای افراد مبتدی و هوادارانی مناسب است که قصد خرید لباس های مقرون به صرفه تری را دارند.

کیفیت لباس پرسپولیس

کیفیت لباس های پرسپولیس به جنس پارچه، دوام رنگ و طرح های گرافیکی روی لباس بستگی دارد. تیم دربی شاپ، بخاطر اینکه خیال مشتریان را از بابت خرید راحت کند، برای کالاهای درجه یکی که قیمت بالایی دارند، خدمات گارانتی ارائه می¬دهد.

ست هواداری پرسپولیس

هوادارانی که علاقه دارند کاملاً مانند بازیکنان پرسپولیس لباس بپوشند، می¬توانند ست های هواداری این تیم را سفارش دهند. ست هواداری می¬تواند شامل تیشرت با شرت، گرمکن با شلوار یا پولوشرت با شلوار باشد. با سفارش این ست ها می¬توانید یک کلکسیون کامل از لباس های تیم پرسپولیس را داشته باشید.

یراهن استقلال

تیم استقلال کم‌وبیش برای هر فصل خود و مسابقات دربی که به میدان می‌رود از لباس‌های جدید خود رونمایی می‌کند. یکی از این لباس‌ها، پیراهن استقلال است که به مشخصات یکی از آن‌ها می‌پردازیم.

در این لباس از لوگوی گلدوزی استفاده شده‌است که باعث می‌شود بعد از هر بار شست‌وشو هیچ مشکلی برای آن پیش نیاید و برای مدت بسیار طولانی کارایی داشته باشد.

جنس پبراهن استقلال که پلی استر است می‌تواند یک هدیه‌ی بسیار خوب برای یک هوادار استقلال باشد. شما می‌توانید این محصول را از سایت دربی شاپ خریداری کنید و خیلی راحت آن را در اختیار داشته باشید.

نکته‌ای که در مورد پیراهن استقلال بسیار اهمیت دارد، قابلیت ضد تعریق بودن آن است. پارچه‌ی آن به گونه‌ای است که بعد از ساعت‌ها ورزش به هیچ عنوان بدن شما عرق نکرده‌است و احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

خرید پیراهن استقلال

برای یک هوادار استقلال داشتن پیراهن این تیم که بسیار زیبا، جذاب و با کیفیت یکی از دغدغه‌های اصلی است و همیشه با ورود تیم به فصل جدید هواداران منتظرند تا از پیراهن جدید استقلال رونمایی شود تا هر چه سریع‌تر به فکر خرید و در اختیار گرفتن آن باشند.

برای این که پیراهن استقلال را خریداری کنید باید بدانید که تیم محبوب شما یعنی استقلال در هر فصل پیراهن خود را به رنگ آبی انتخاب می‌کند و طرح‌های بسیار جذابی را هر بار برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

با خرید پیراهن استقلال، شما صاحب یک پیراهن با جنس سوپر فلامنت خواهید شد که این پیراهن از تمامی جوانب اهمیت خاصی از جمله قیمت، کیفیت و تضمین این پیراهن دارد که بسیار قابل توجه است.

خرید پیراهن و شورت استقلال

همیشه خرید پیراهن و شورت تیم محبوب شما یکی از کارهایی است که ذهنتان را به خود مشغول می‌کند و به فکر مرکز خریدی هستید که بتوانید جنس اصلی این محصول را از آنجا خریداری کنید.

اگر قصد خرید پیراهن و شورت استقلال را دارید، حتماً باید بدانید که این محصول از جنس با کیفیتی تهیه شده و کاملاً ضد تعریق است. همچنین، شما بعد از استفاده چندین باره از پیراهن و شورت استقلال متوجه خواهید شد با شست‌وشوی مداوم هیچ تغییری در ساختار آن شکل نمی‌دهد زیرا از بهترین جنس تولید شده است.

برای خرید پیراهن و شورت استقلال باید نکاتی همچون متوجه شدن جنس اصل یا غیر اصل را متوجه شوید که ما این موضوع را برای شما از بین بردیم و در سایت دربی شاپ امکان خرید پیراهن و شورت استقلال کاملاً اورجینال را در اختیارتان قرار دادیم که می‌توانید با خیالی آسوده این ست را خریداری کنید.

لباس اول استقلال

باشگاه استقلال یکی ازمعدود باشگاه‌هایی است که از نظر لباس‌های خود در هر فصل بهترین است زیرا تمرکز زیادی بر روی این مسئله می‌گذارد و همیشه به فکر بهترین‌ها برای تیم و طرفداران خود است.

به همین منظور، همیشه لباس‌های جدیدی را طراحی می‌کند که در چند ست به نمایش گذاشته می‌شوند و بازیکنان از آن استفاده می‌کنند و به علاوه هواداران هم برای حمایت خود از اسم محبوبشان از آن‌ها خرید کرده و در مکان‌های مختلف بر تن می‌کنند.

لباسی که تیم برای بازی اول می‌پوشد و به اصطلاح به آن لباس اول استقلال می‌گویند، یکی از جذاب‌ترین کارهایی تولید شده است که بسیار مورد پسند بوده و همیشه یکی از زیباترین لباس‌ها به شمار می‌رود.

در لباس اول استقلال لوگو به صورت گلدوزی شده است که در قسمت چپ پیراهن جای می‌گیرد که این یعنی شما هوادار تیم استقلال هستید.

از لحاظ جنس و کیفیت، لباس اول استقلال حرف اول را می‌زند و همیشه از بادوام‌ترین و مرغوب‌ترین پارچه‌ها برای تولید این لباس استفاده می‌شود.

لباس دوم استقلال

در طراحی لباس دوم استقلال از لوگوی استقلال و همراه اول استفاده شده‌است که این کار را بسیار منحصربه‌فرد کرده‌است و رنگ آن به دلیل شکست تمام تصورات قبلی استقلال که رنگ آبی را از آن تیم خود می‌دانستند رنگ سفید را برای لباس استقلال در آسیا  انتخاب کردند که همین رنگ هم با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

شما می‌توانید این لباس دوم استقلال را برای جمع‌های دوستانه خود و با مجالس و دورهمی‌هایی استفاده کنید. به علاوه گزینه‌ی بسیار خوبی برای تمرینات ورزشی و حمایت از استقلال به شمار می‌رود.

یکی دیگر از مزایایی که لباس دوم استقلال دارد و این لباس را ویژه کرده، استفاده از یک فناوری پیشرفته در لباس است که باعث به وجود آمدن تنفس در کل لباس می‌شود و به راحتی می‌توانید چندین ساعت ورزش کنید و به هیچ عنوان عرق نکنید و بوی عرق تمام بدن را نگیرد.

ادمین بازدید : 50 یکشنبه 16 آبان 1400 نظرات (0)

چرا باید لیفت صورت انجام دهیم؟
پوست صورت به تدریج با افزایش سن یا در اثر عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی نادرست شل شده و چربی‌های زیرپوستی را از دست می‌دهد. این عامل باعث ایجاد افتادگی در برخی نواحی نظیر کناره چشم‌ها یا گوشه لب‌ها و بینی شده یا به صورت پوست اضافه در ناحیه غبغب بروز پیدا کند. زمانی که این اتفاق برای چهره شما رخ می‌دهد، با استفاده از انواع روش‌های لیفت صورت می‌توانید پوست خود را بالا کشیده و حالت چهره خود را حفظ کنید.
مزایای لیفت صورت:
سفت‌تر شدن پوست
حفظ شادی و طراوت پوست صورت
جوان‌سازی چهره و افزایش اعتماد به نفس
از بین بردن چروک های سطحی نواحی مختلف صورت و چهره
از بین بردن غبغب
روشی ایمن با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض جانبی
کدام روش لیفت صورت بهتر است ؟
اندولیفت:
با وجود آن که لیزر اندولیفت از روش‌های بدون جراحی لیفت صورت است، نتایج آن را می‌توان در حد لیفت صورت با جراحی دانست. در این روش نیازی به بیهوشی و بستری وجود نداشته و زخم یا برشی روی صورت ایجاد نمی‌شود. بنابراین می‌توان آن را یکی دیگر از روش‌های مناسب برای افرادی دانست که از جراحی یا تزریق می‌ترسند.
لیفت صورت با نخ:
نخ‌های مورداستفاده در این روش از جنس پلی لاکتیک اسید و اسید گلیکولیک بوده و از انواع نخ‌های بخیه قابل‌جذب هستند. این روش معمولا برای رفع شلی پوست یا افتادگی‌های پس از عمل جراحی استفاده می‌شود. همچنین افرادی که دوست دارند گونه‌های برجسته‌تری داشته باشند اما تمایلی به استفاده از ژل‌های پرکننده ندارند، می‌توانند این روش را برای برجسته‌سازی گونه‌های خود استفاده کنند.
تزریق ژل:
برخی از افراد تزریق ژل را با تزریق بوتاکس اشتباه می‌کنند. باید توجه کنید که تزریق ژل به منظور پر کردن چین و چروک‌های ایجاد شده یا حجم دهی به نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود
تزریق بوتاکس:
تزریق بوتاکس را می‌توان یکی از معروف‌ترین و مشهورترین روش‌های لیفت صورت دانست. در این روش بوتولینوم به نواحی مختلف چهره شما تزریق شده و از بروز چین و چروک در آن ناحیه جلوگیری می‌کند. بنابراین تزریق بوتاکس بیشتر برای رفع برخی عیوب و جلوگیری از بیشتر شدن چین و چروک‌ها استفاده می‌شود.

ادمین بازدید : 58 جمعه 07 آبان 1400 نظرات (0)

خرید قطعات و لوازم یدکی رنو
معمولاً برای اشخاصی که دارای ماشین‌های برند رنو هستند ،خرید لوازم یدکی رنو از جمله نکاتی است که همواره دغدغه این افراد به حساب می‌آید. امروزه اگر صاحب پیشرفته ترین ماشین های جهان هم بشوید پس از مدتی بر اثر عوامل مختلف ، مانند تصادف یا استهلاک ، نیاز دارید تا برخی از لوازم خودروی خود را تغییر دهید. پس خرید و قیمت قطعات یدکی رنو اهمیت فراوانی خواهد داشت. در شرایطی که مجبور به تغییر لوازم یدکی خود شوید اصولاً بهتر است تا به سراغ خرید لوازم یدکی با کیفیت بروید؛ زیرا در صورت خرید لوازم با کیفیت پایین تر دچار دو اشتباه بزرگ می شویم. لوازم یدکی باکیفیت پایین تر اگرچه قیمت ارزانی دارند اما طول عمر بالایی ندارند. بنابراین پس از مدتی باید دوباره هزینه اضافی را پرداخت نمایید.خرید محصولات با کیفیت نامناسب می تواند به کارکرد کلی خودروی شما نیز آسیب بزند. بنابراین در این شرایط بهتر است تا از محصولات با کیفیت استفاده کنیم. برندهای مختلف نیز دارای محصولات متنوع و با قیمت های مختلفی هستند. از طرف دیگر به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات در دنیای امروز ، به تدریج بسیاری از خریدهای مردم به شکل آنلاین صورت می پذیرد. بنابراین نیاز است تا بتوانیم مناسب ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه خرید لوازم یدکی رنو را پیدا کنیم تا بتوانیم اطمینان خاطر کافی را از خرید خود به دست آوریم. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی رنو پخش به جهت دستیابی مشتریان به این هدف مهم افتتاح‌شده است. ما با ارائه خدمات ویژه نظیر قیمت لوازم یدکی رنو مناسب و کیفیت خوب می خواهیم تا رضایت قلبی مشتریان خود را به دست آوریم. به همین دلیل در صورت عدم رضایت مشتریان 5 روز ضمانت بازگشت کالا توسط برند ما قرار داده شده است تا بتوانیم اطمینان لازم را به مشتریان خود بدهیم.

قیمت قطعات اصلی رنو
با توجه به نکات مطرح شده می توانیم نتیجه بگیریم که خرید قطعات اصلی رنو با کیفیت مناسب ، برای اتومبیل ما نکته ی حائز اهمیتی است. همان گونه که می توانید در سایت ما مشاهده کنید ، انواع رنوهای مختلف به شکل های مختلف تقسیم بندی شده است.>زمان، ازجمله مسائل بسیار مهم برای هر کدام از مشتریان محسوب می شود. درواقع دوست داریم تا زمان کمتری را برای خرید محصولات مختلف بگذرانیم . این امر به ما فرصت می‌دهد تا به کارهای مختلف خود برسیم. بنابراین تقسیم‌بندی‌های مختلف خرید قطعات یدکی رنو در سایت رنو پخش به این دلیل صورت گرفته است.  به همین منظور ما قطعات اصلی رنو شامل قطعات موتور،قطعات سیستم سوخت رسانی، قطعات سیستم فرمان و ... را تقسیم بندی کرده ایم تا در روند خرید را برای مشتریان خود تسهیل کنیم. به همین منظور در رابطه با نحوه خرید لوازم یدکی رنو از سایت رنو پخش پس از ورود به سایت ما می توانید تمامی موارد تقسیم بندی را مشاهده کنید. در واقع در دسته بندی های مختلف می توانید نام قطعه ای را که میخواهید را مشخص کنید. فارغ از قطعات مختلف می توانید نوع خودرو خود را شخص کنید و بسیار راحت به قطعه مورد نظر خود دست یابید. بدین ترتیب می توانید بسیار راحت قطعه خود را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ تعیین شده قطعه خود را دریافت نمایید. به منظور اینکه شما بتوانید با اخبار اتومبیل خود و قطعات مختلف آن آشنا باشید بخشی را تحت عنوان وبلاگ به وجود آوردیم تا بتوانید توضیحات کامل را درباره قطعات مختلف داشته باشید.

خرید لوازم جانبی رنو
اگرچه تمامی موارد گفته شده درباره نحوه خرید ممکن است در سایت های مختلف نیز وجود داشته باشد اما خرید لوازم جانبی RENAULT از سایت رنو پخش دارای مزایای مختلفی است . این ویژگی‌ها می تواند علاوه بر قیمت قطعات یدکی رنو جزء مزایای ما نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی لوازم یدکی به حساب بیاید. نکته ی بسیار مهمی که می تواند وجه تمایز ایجاد کند مسئله ی فعالیت فروشگاه به صورت تخصصی بر روی یک برند خاص است. درواقع برخی از فروشگاه های مختلف محصولات مختلف از برندهای مختلف را عرضه میکنند. این امر اگرچه برای آن‌ها سود بیشتری دارد اما موجب می شود تا نتوانند تمامی برند های خودرو را به صورت تخصصی پوشش دهند. اما رنو پخش در مورد لوازم یدکی رنو اینکار را انجام داده است.  در واقع تنها برخی از خودروهای هر برند را تحت پوشش خود قرار می دهند. این امر موجب می شود تا شما اگر خودرویی دارید که در بازار کشور محدود است نتوانید به سادگی لوازم یدکی آن را پیدا کنید. فارغ از این مسئله تمرکز تنها بر روی یک برند مثل قطعات یدکی رنو می تواند خدمات با کیفیت تری را در پی داشته باشد. ما همچنین بهترین قیمت لوازم جانبی رنو را عرضه میکنیم. اصولاً به دلیل تولید هزاران نوع خودروی مختلف امروزه داشتن آشنایی کامل با تمامی خودروهای برند های مختلف کار دشواری است. بنابراین کار بر روی یک برند می تواند به ما این آزادی عمل را بدهد که تنها حیطه آگاهی خود را در یک حیطه بالا ببریم.بنابراین با تخصص کافی تنها در یک عرصه میتوانیم خدمات با کیفیت بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

انواع قطعات لوازم یدکی رنو
قطعات لوازم یدکی رنو شامل هزاران تجهیز مختلف می شوند. اما به‌طور کلی می توانیم قطعات لوازم یدکی این برند را به مباحث مختلفی مانند موارد زیر تقسیم بندی کنیم. این قطعات عبارتند از : -قطعات بدنه -قطعات سیستم سوخت رسانی -قطعات سیستم جلوبندی، کمک و تعلیق -قطعات سیستم سرمایش و گرمایش -قطعات سیستم فرمان -قطعات سیستم ترمز -قطعات موتور -لوازم مصرفی -قطعات سیستم برف‌پاک‌کن -قطعات الکتریکی - و ... -شایان ذکر است که می توانید در قسمت دسته بندی ها تمامی موارد ذکر شده را مشاهده نمایید.

ادمین بازدید : 64 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

ال نود یکی از ماشین های پرطرفدار برند فرانسوی رنو در کشور ما می باشد. کیفیت استاندارد در کنار قیمت متناسب و اقتصادی موجب شده تا این خودرو به یکی از پرطرفدارترین  اتومبیل هایی مبدل شود که امروزه در بسیاری از خیابان های کشورمان می‌توانیم آن را مشاهده کنیم.بنابراین خرید لوازم یدکی ال نود از جمله مباحثی است که مورد توجه بسیاری از مردم که قصد خرید این خود را دارند ، می باشد.
ال نود در کشور ما با  نام تندر نود نیز شناخته می شود.با اطمینان می توانیم بگوییم که تندر90 پرطرفدارترین خودروی ساخته شده توسط برند رنو در ایران می باشد. این امر به دلیل قیمت پایین ال نود نسبت به دیگر تولیدات این برند فرانسوی است. بنابراین ازجمله خودروهای رنو محسوب می شود که در ایران مونتاژ می شود.
قطعات رنو ال نود:
به دلیل پرطرفدار بودن خودرو ال نود باعث شد تا با مشکلاتی از قبیل کمبود لوازم یدکی تندر نود مواجه نباشیم.اگرچه یکی از مباحثی که همواره ال نود در رابطه با آن مورد انتقاد قرار می گیرد، موضوع قیمت بالای لوازم یدکی آن است.اما میتوانید در فروشگاه اینترنتی رنو پخش میتوانید به قیمت عمده تهیه کنید.
مشخصات فنی ال نود به این صورت است که محور محرک ال نود دیفرانسیل جلوی آن می باشد.حجم  موتور این اتومبیل 1.6 لیتر می باشد.قدرت درنظر گرفته شده برای این خودرو 105 اسب بخار می باشد.تندر نود دارای شتابی معادل 10.2 ثانیه است. این اتومبیل توانایی این را دارد که در هر ساعت ، 175 کیلومتر را طی کند. 6.9 لیتر نیز میزان مصرف سوخت ال90 در هر صد کیلومتر است.
خرید لوازم یدکی ال نود:
ما در فروشگاه اینترنتی رنو پخش با توجه به عرضه ی اختصاصی محصولات برند رنو در تلاش هستیم تا رضایت خاطر مشتریان خود را به دست آوریم. به همین منظور فرایند خرید قطعات یدکی مختلف تندر نود را تسهیل کرده ایم. برای این که بتوانید قطعه ی خود را هرچه سریع تر دریافت کنید فرایند زیر را انجام دهید.

پس از ورود به سایت ما به قسمت مدل ها بروید. با انتخاب رنو ال نود با انبوهی از محصولات این خودرو آشنا می شوید. برای این که سریع تر به قطعه ی خود دست یابید ما تمامی قطعات مختلف این اتومبیل را تقسیم بندی کرده ایم. این تقسیم بندی شامل مواردی از قبیل قطعات الکتریکی ال نود، قطعات بدنه ال نود ، قطعات سیستم ترمز ال نود ، قطعات سیستم سوخت رسانی ال نود ،قطعات موتور ال نود ، قطعات سیستم فرمان،قطعات سیستم سرمایشی و گرمایشی ال نود و ... است.

با انتخاب یکی از تقسیم بندی های فوق با محصولات مربوط به همان قطعه مواجه می شوید. قطعات بسیاری از ال نود مانند گلگیر عقب ال 90،سپر ، دیسک صفحه و ... در سایت ما وجود دارد. پس از انتخاب محصول مورد نظر و پرداخت قیمت آن ،قطعه ی موردنظر به دست شما خواهد رسید.
لوازم یدکی رنو تالیسمان:
لوازم یدکی رنو تالیسمان باید متناسب با مدل خودرو باشد و همین‌طور مخصوص کارخانه رنو یا زیرمجموعه‌های همان کارخانه رنو باشند؛ چراکه با توجه به اهمیت لوازم یدکی ، بسیاری از مجموعه‌ها، لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید می‌کنند که معمولاً استفاده از این لوازم‌یدکی‌ها نه‌تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی‌شود بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تأثیر مخربی می‌گذارد و در نتیجه صاحب خودرو متحمل هزینه های بالایی می شود.

لوازم یدکی باید توسط تعمیرکار حرفه ای تعویض شود. به علت اینکه هر چند قطعه سالم و اصلی باشد، اما نصب اشتباه باعث خرابی قطعه و قطعات دیگر رنو تالیسمان می شود.

ادمین بازدید : 55 دوشنبه 12 مهر 1400 نظرات (0)

سئو در تهران (اخذ رتبه گوگل برای سایت در تهران) یکی از بهترین روش ها برای افزایش  مشتریان با شما خواهد شد؛ خصوصا اگر رتبه های شما رتبه های محلی باشد چرا که بسیاری افراد، کالا و خدمات مورد نظر خود را در شهر خود جستجو می کنند.

برای انتخاب یک شرکت سئو، به نکات زیر توجه نمایید:

برای خواندن ادامه مطلب بالا اینجا کلیک کنید
ادمین بازدید : 59 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

سئو سایت به استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های که جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای بدست آوردن جایگاه های بالا در موتورهای جستجو است، گفته می شود. بهینه سازی سایت باعث ظاهر شدن وب سایت ها در موتورهای جستجو شده که متعاقبا به رونق کسب و کارها کمک بزرگی خواهد کرد.  بهینه سازی سایت باعث می شود هنگامی که کلمات کلیدی شما جستجو شد، وب سایت شما در صفحه نخست موتورهای جستجو ظاهر شود. خدمات سئو در واقع فعالیت هایی است که به دو دسته تقسیم می شود: 1- سئو سایت داخلی 2- سئو سایت خارجی شرکت وب تب به صورت تخصصی با استفاده از کادری مجرب در زمینه سئو و بهینه سازی سایت دارای تجربه های زیادی بوده و به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد. هدف ما قراردادن کلمات کلیدی مورد نظر شما   جزو رتبه های نخست موتورهای جستجو است.

سئو سایت و طراحی وب سایت از مهترین خدمات شرکت وب تب است. جهت سئو سایت ابتدا می بایست وب سایت شما دارای زیر ساخت های فنی سئو باشد و مشکلات فنی آن ابتدا برطرف شده تا بتوان بهترین نتیجه را دریافت نمود. متخصین شرکت وب تب ابتدا با بررسی وب سایت شما و استخراج مشکلات به برطرف نمودن مشکلات سئو سایت شما می پردازند تا وب سایت شما دارای بهترین نتایج در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل شود.

خدمات سئو چیست؟

سئو یا همان SEO (Search Engine Optimization) را می‌توان مجموعه‌ای ازدستورالعمل‌ها به منظور افزایش ترافیک وب سایت دانست. به دست آوردن بازدید بالا برای سایت مهم‌ترین هدف صاحبان وب سایت‌های مختلف است. برای رسیدن به این منظور، این افراد از خدمات سئو و بهینه سازی سایت بهره می‌برند. در حقیقت در فرآیند سئو شدن سایت ما اهداف بسیاری را دنبال می‌کنیم

اهداف ما در سئو سایت


ما در هنگام سئو کردن هر سایتی، دو هدف برجسته را دنبال می‌کنیم

افزایش کمیت بازدیدها:

اولین و مهم‌ترین نتیجه‌ای که ما از سئو کردن سایت دنبال می‌کنیم، افزایش ترافیک سایت است. بالا رفتن ترافیک سایت به شما کمک می‌کند تا موقعیتی بهتر را برای داشتن مخاطبان بسیار داشته باشید و احتمال موفقیت و میزان درآمدتان افزایش یابد.

افزایش کیفیت بازدیدها:

وقتی ما به شما در سئو شدن سایت کمک می‌کنیم، هدف ما جذب مخاطب به شکلی مفید و اثر بخش است. جذب بازدیدکننده و افزایش ترافیک به هر طریقی ممکن است. اما در پروسه‌ای درست، ما کاربرانی را به سایت شما راهنمایی می‌کنیم که به دنبال شما می‌گردند.اما چگونه می‌توان به این اهداف دست یافت؟ پاسخ این سوال در رعایت جزء به جزء و توجه به سئوی سایت در تمام بخش‌هاست. بهینه سازی سایت امری کاملاً تخصصی بوده و از این رو خدمات سئو سایت را بهتر است تنها از تیم‌های با تجربه و فعال در این زمینه بخواهید. این تیم‌ها با ارائه‌ی خدمات متنوع سئوی سایت به شما کمک می‌کنند تا سایتتان را به ایده‌آل‌ترین شرایط از دید گوگل و دیگر موتورهای جست‌وجو برسانید.

انواع خدمات سئو سایت

آنالیز وضعیت سایت شما 

تحلیل رقبا 

خدمات سئو خارجی سایت Off-Page 

خدمات SEO On-Page

چرا کسب و کارها به خدمات سئو نیازمند هستند؟

  • افزایش درآمد
  • برندسازی
  • کاهش هزینه‌ای تبلیغ
  • ایجاد یک رسانه‌ی قدرتمند

 

 

 

 

ادمین بازدید : 91 جمعه 02 مهر 1400 نظرات (0)

آیا رنو تلیسمان ماشین خوبی است؟

در واقع ، بسیار خوب است. این تغییرات ، اگرچه سریعترین برای یک کلاچ دوگانه نبود ، خوب و روان بود. این یک ماشین پرفورمنس نیست ، به یاد داشته باشید. با این وجود ، برای زمان 0-100 کیلومتر در ساعت 7.5 ثانیه و حداکثر سرعت 237 کیلومتر در ساعت کافی است.

رنو طلسم جدید در فرانسه با قیمتی از 33،400 یورو شامل مالیات بر ارزش افزوده برای نسخه Saloon و 34،600 یورو شامل مالیات بر ارزش افزوده برای نسخه Estate به فروش می رسد. سه سطح پایان ارائه می شود: Zen ، Intens و Initiale Paris ، علاوه بر 2 سطح برای ناوگان: Business and Business Intens.

آیا تولید رنو تلیسمان متوقف شده است؟

یکی از منابع گفت که مینی ون های اسپیس و اسکینک و سدان بزرگ تالیسمان بخشی از برنامه محصولات آینده این خودروساز نخواهند بود زیرا رنو به دنبال کاهش هزینه ها است. این منبع می گوید ، اگرچه هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است ، اما "عملاً مسلم است که این مدل ها متوقف می شوند."

بررسی ظاهر و داخل رنو تالیسمان

تلیسمان به نوعی خوش‌قیافه‌ترین محصول رنو است که تاکنون به کشورمان وارد شده، اما این تنها برگ برنده‌اش محسوب نمیشود بلکه نکات پرشمار دیگری هم وجود دارند که می‌توانند شما را برای خرید این سدان نیمه لوکس مجاب نمایند. پیشرانه قدرتمند پرشتاب و کم‌مصرف، امنیت بسیار خوب، آپشن‌های کافی و لذت رانندگی مناسب بخشی از این مزایا به حساب می‌آیند. تازه نماینده رنو به دلیل واردات محدود، وجهه متفاوتی در قیاس با محصولات کره‌ای بازارمان دارد و این قضیه برای افراد تنوع طلب و آنهایی که به دنبال خودرویی خاص‌ هستند جالب توجه خواهد بود. با این حال نباید از مشکلاتش هم غافل شد. اولین و مهم‌ترین مورد پیشرانه توربو با بوست نسبتاً بالاست که حساسیت بیشتری به کیفیت بنزین از خود نشان میدهد و این یعنی دردسر و هزینه نگهداری بالاتر.

جدا از آن، مدل‌های وارد شده به کشور از سیستم تعلیق نیمه‌مستقل برای عقب استفاده نموده‌اند که ترکیب آن با لاستیک‌های فاق‌کوتاه به سواری تقریباً خشک (بخصوص برای سرنشینان عقب) منتهی شده است. البته ارگونومی مطلوب صندلی‌ها و سکوت قابل قبول کابین در کنار جذابیت‌های داخلی، تا حدودی روی این نقطه ضعف سرپوش گذاشته‌اند اما به این حال هنوز هم نمیشود نماینده رنو را از نظر راحتی با خودروهایی نظیر تویوتا کمری مقایسه نمود.

قطعات تالیسمان در ایران 

در بررسی موارد مختلف مرتبط به این خودرو با توجه به افزایش قیمت های اخیر، تالیسمان یکی از در دسترس ترین خودروهای خارجی در بازار ایران است. اما قیمت لوازم یدکی تالیسمان چقدر است؟ آیا هزینه تعمیرات آن بالاست؟ خوشبختانه همچنان راهی وجود دارد تا شما لوازم یدکی تالیسمان اورجینال با قیمت عالی تهیه کنید. رنو پخش یکی از قدیمی ترین های حوزه قطعات و لوزام جانبی رنو در ایران همچنان فعال است و سایت آنها هم به تازگی راه اندازی شده که برای افرادی که خارج از پایتخت زندگی می کنند، گزینه مناسبی است.

نمای داخل تالیسمان

با ورود به داخل کابین با فضایی نسبتاً متفاوت با طراحی بیرونی مواجه میشویم. در چهره ظاهری تلیسمان خشونت و جاذبه‌های اسپرتی پررنگ‌تر دیده می‌شوند اما اینجا در داخل اتاق بیشتر روی ویژگی‌های لوکس و مدرن تاکید شده است. البته فرم غربیلک فرمان و نشانگرهای پشت آمپر مقداری شور و هیجان را هم چاشنی کار نموده‌‌اند اما کنسول خلوت میانی که با یک نمایشگر عمودی بزرگ پوشیده شده در کنار خطوط ساده و منطقی داشبورد، ما را به یاد خودروهای لاکچری ولوو می‌اندازند.

 از نظر ارگونومی هم میتوان گفت همه چیز به خوبی سر جای خود قرار گرفته، هرچند عادت کردن به تنظیمات نمایشگر مرکزی به مقداری زمان نیاز خواهد داشت. در واقع میتوان گفت که کار با کلیدهای زمخت عادی (حداقل در سرعت‌های بالاتر) راحت‌تر از صفحات لمسی است.

رنو مگان چقدر خوب است؟

رنو مگان شیک تر از همیشه است ، اگرچه تیز ترین خودرو در کلاس خود برای رانندگی نیست. این ظاهر و توانایی کافی برای جلب توجه خریداران را دارد ، اما در نهایت با رقبای برتر کوتاه می آید.

آیا رنو مگان یک ماشین کارکرده مناسب است؟

رنو مگان از زمان فروش اولین نسخه در دهه 1990 ، به خریداران خودروهای خانوادگی جایگزینی شیک و کمتر متداول برای Ford Focus و Vauxhall Astra پیشنهاد کرده است. اکنون به راحتی وارد چهارمین نسل خود شده است ، اما Mk3 همچنان یک انتخاب جذاب ، لذت بخش و با ارزش است. رنو مگان موتور، ظاهر و ارزش خرید بالایی دارد. 

آیا نگهداری و قطعات رنو مگان ارزان است؟

بر اساس یک نظرسنجی جدید ، رنو ، اسکودا ، فیات و فورد در میان ارزانترین خودروهای تعمیر شده قرار می گیرند. گران ترین خودرو برای تعمیر ، پورشه با هزینه متوسط ​​717.36 پوند است ، در حالی که علیرغم رکورد قابلیت اطمینان عالی ، مزدا با 481.26 پوند در رتبه دوم قرار دارد. البته در ایران خرید لوازم یدکی مگان آنقدر کار پیچیده ای نشده که بخواهید ب محاسبه قیمت ریالی آن بپردازید. قطعات رنو هنوز توسط چند شرکت معتبر در ایران تامین می شود. رنو پخش یکی از آنهاست که سایت اینترنتی هم دارد. به جز لوازم یدکی مگان می توانید لوازم جانبی متنوعی هم برای خودروی خود تهیه کنید تا زیباتر از چیزی که هست بشود یا ضعف آنرا پوشش دهید. 




ادمین بازدید : 69 پنجشنبه 17 تیر 1400 نظرات (0)

تغییرات زیادی بازار تلفن های هوشمند را در چند سال اخیر متحول کرده است. این تحولات در بازار ایران به خاطر افزایش به حد و حصر قیمت دلار بیشتر نیز بوده است. اما سوال این است که آیا در شرایط تحریم فعلی که تقریبا همه ی تولیدکنندگان خارجی از بازار ایران رفته اند، همچنان شرکت هایی مثل شیائومی یا حتی سامسونگ در ایران نمایندگی دارند؟ با پاسخ واضحی به این سوال و موارد مشابه با ما همراه باشید.

واردات گوشی های هوشمند

در کشور ما واردات گوشی های هوشمند به صورت عمده همچنان توسط شرکت هایی که از اعتبار مناسبی برخوردارند، ادامه دارد. اما چطور می توان از اعتبار یک شرکت وارد کننده و گارانتی موبایل آن شرکت مطمئن شد؟ جواب این سوال را من در اینترنت و در سایت یکی از همین شرکت های فروش عمده موبایل پیدا کردم. مقاله ای با عنوان چطور از اعتبار یک گارانتی مطمئن شویم که می توانید، آنرا اینجا بخوانید؛ با همین روش شما می توانید اعتبار هر گارانتی را چک کنید. ولی آیا در شرایط فعلی می توان امیدوار بود که یکی از همین وارد کننده ها برای خدمات پس از فروش کاری انجام دهد؟ چرا که خود شرکت هایی مثل شیائومی، سامسونگ و اپل در کشور ما حضور ندارند.

شیائومی در ایران نماینده رسمی دارد؟

چه توقعی از نماینده رسمی شرکت شیائومی در شهر خودتان دارید؟ اگر می خواهید خیالتان بابت خدمات پس از فروش محصولات شیائومی به خصوص انواع گوشی شیائومی راحت باشد یا حتی به دنبال نمایندگی شیائومی در تهران برای خرید عمده گوشی شیائومی هستید، نماینده رسمی در ایران وجود دارد. کسری پارس یکی از همین شرکت هاست که البته این روزها دیگر محدود به شیائومی نیست و سراغ برندهای جذاب بین المللی دیگری هم رفته است. یکی از دوستان من که در پاساژ علا الدین مغازه دارد به تازگی به من گفت که کسری پارس گوشی های وان پلاس را نیز وارد و گارانتی کرده است! باورم نمیشد که بالاخره می توانم این برند را هم در ایران ببینم. از لحاظ تنوع گوشی ولی گوشی های شیائومی همچنان متداول ترین محصول این شرکت بزرگ هستند. سرعت عمل واردات آنها به حدی بالا است که شاید شما در بازار آزادتری همچون هند هم نتوانید گوشی هایی که این شرکت موجود کرده است را پیدا کنید. 

ادمین بازدید : 38 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

واردات کالا از جمله امورات پرسود برای کشور محسوب می شود. صادرات و واردات دو بال اصلی تجارت کشور را تشکیل می دهند. واردات انواع بار از کشورهای خارجی اغلب از فرآیند و نکات ریز و درشتی برخوردار است. همین موضوع اهمیت آگاهی از نحوه واردات بار را گوشزد می کند.

سیاست‌گذاران تجاری سالانه نیاز کشور را تعیین کرده و با اعمال برخی سیاست‌ها نیازهای وارداتی کشور را تعیین می‌کنند. واردات و عرضه کالا به کشور نیازمند ترخیص کالا و آگاهی از مراحل ترخیص آن است. در ادامه به بررسی این موضوع و شرح آن ها خواهیم پرداخت.

واردات کالا و آموزش آن را از کجا شروع کنیم؟

همانطور که اشاره شد، تجارت یکی از راه های اصلی جهت کسب سود محسوب می شود. واردات یکی از بال های اصلی تجارت را تشکیل داده و انجام آن نیازمند طی مراحل خاص خود است. سیاست‌گذاران با تعیین نیازهای کشور و اعمال برخی سیاست گذاری ها، نیازهای وارداتی کشور را تعیین می کنند.

بخشی از فرآیند مربوط به واردات کالا داخل کشور و بخش دیگر آن خارج از کشور صورت می گیرد. واردکننده باید با “امور تجارت و بانک‌داری بین‌المللی، ترخیص کالا و امور گمرکی” و غیره آشنایی داشته باشد. مجموع این دلایل، اهمیت آگاهی از نحوه واردات کالا را روشن می کند. در ادامه برخی از مراحل واردات کالا را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با قوانین واردات کالا

امور بازرگانی و تجارت به کسب اطلاع از قوانین و آگاهی از آن ها نیاز دارد. زیرا قوانین و مقررات مربوط به این حوزه با توجه به نیازهای روز به‌روزرسانی می شود. برخی از قوانین به صورت پایه بوده و برخی دیگر از آیین‌نامه و بخشنامه های اجرایی تشکیل شده است.

اطلاع از قوانین به یادگیری مراحل مربوط به واردات کمک فراوانی خواهد کرد. واردکننده نیز باید به قوانین آگاهی داشته و به تغییرات جزئی در مقررات نیز مسلط باشد. برخورداری از اطلاعات در این زمینه، به امور ترخیص کالا نیز کمک شایانی می کند.

یادگیری مراحل واردات کالا به زبان ساده

از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد تازه‌کار در این حوزه، آشنایی با نحوه واردات کالا یا مراحل آن به زبان ساده است. آشنایی قبلی با این مراحل، موجب واردات کالا با دید بهتری برای تجار و بازرگانان می شود. برخی از مهم ترین آن ها، مراحل زیر را تشکیل می دهد.

اخذ کارت بازرگانی

اخذ کارت بازرگانی نخستین گام در مراحل صادرات و واردات محسوب می شود. از همین جهت تجار تازه کار ابتدا باید به اخذ این کارت اقدام کنند. در غیر اینصورت امکان تجارت وجود نخواهد داشت. برخورداری از کارت بازرگانی مزایای بسیاری را برای تجار به همراه خواهد داشت.

انتخاب حوزه فعالیت

پس از اخذ کارت بازرگانی در نحوه واردات کالا، باید به انتخاب حوزه فعالیت خود بپردازید. زمینه و حوزه فعالیت، به چند صورت انتخاب می شود. برخی افراد به انجام فعالیت با یک کشور خاص تمایل دارند. این دسته از افراد به دلیل آگاهی از شرایط کشور مربوطه، اقدام به واردات انواع مختلف کالا می کنند.

آشنایی با قوانین و مقررات روز

واردکننده باید به صورت روزانه به رصد اطلاعات مربوط به حوزه فعالیت خود بپردازد. زیرا امکان ممنوعیت واردات کالای خاص پس از مدتی وجود دارد. به علاوه، تعرفه مربوط به واردات برخی کالاها کم و زیاد می شود. در برخی موارد تجارت با یک کشور خاص شامل محدودیت هایی شده که باید از آن ها اطلاع داشته باشید.

انتخاب کشور و کالای وارداتی

پس از طی مراحل فوق، با مشتریان کشورهای مختلف وارد مذاکره شوید. این کار نیازمند تسلط به زبان کشور موردنظر و آگاهی از قوانین و مقررات تجاری آن است. در این مرحله با چندین فروشنده وارد مذاکره شده و قیمت کالاها را با یکدیگر بررسی کنید.

مراحل واردات کالا از ابتدا تا انتها

آگاهی از نحوه واردات کالا از ابتدا تا انتها، به معنی “کسب دانش در این زمینه از صفر تا صد” آن است. به منظور انجام فعالیت در این زمینه به صورت تخصصی، باید از کوچکترین نکته آن آگاهی داشته باشید. در ادامه نحوه واردات کالا از ابتدا تا انتها را بررسی می کنیم.

تعیین استراتژی وارداتی

استراتژی تجارت از جمله اجزای اساسی طرح تجاری و کسب و کار است. استراتژی مربوطه باید ساده بوده و تمام افراد در دستیابی به نتایج صادرات سهیم خواهند بود. به علاوه این افراد باید از طرح اطلاع داشته و علاقه مند به تعامل با آن باشند. پاسخگویی به سوالات زیر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • محصول موردنظر چه نیازهایی در بازار داخلی را برآورده می سازد؟
  • میزان اهمیت تفاوت های زبانی یا فرهنگی تا چه اندازه اهمیت دارد؟
  • تنظیمات یا خدمات خاص ضروری برای اجرای استراتژی فروش در محیط کسب و کار چیست؟

شناسایی ریسک مراحل واردات و مدیریت آن

واردات به معنای کسب فرصت های بیشتر بوده اما مستلزم خطرات بیشتر نیز می شود. محیط تجارت بین الملل طی سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای تغییر کرده است. اما خطرات احتمالی برای واردکننده از قبیل خرید محصول از کشورهای دیگر همچنان ادامه دارد.

“نخستین گام در نحوه واردات کالا، شناسایی منابع خطر و به حداقل رساندن آن ها است.” در این مرحله مراجعه به مشاوری ماهر در زمینه واردات به کاهش خطرات کمک فراوانی خواهد کرد. فرد واردکننده نیز باید از خطرات احتمالی کالا در بازار خارج از کشور نیز آگاهی داشته باشد. انواع ریسک های موجود در این زمینه شامل موارد زیر می شود.

  • ریسک سیاسی
  • ریسک قانونی
  • ریسک قرنطینه
  • ریسک نرخ ارز
  • ریسک عدم پرداخت
  • ریسک حمل و نقل

شناسایی درست محصول وارداتی

پیش از انجام خریدهای وارداتی، ابتدا آن را با نیاز بازارهای داخلی تطبیق دهید. در برخی مواقع، شرایط یا ترجیحات مشتری در هر بازار با کالای وارداتی متفاوت خواهد بود. واردات موفق کالا در بازار نیازمند دانش محصول و آگاهی از خصوصیات منحصر به فرد در هر بازار هدف است.

تحقیقات بازار و تماس با مشتریان موجب ارائه ایده هایی در زمینه فروش محصول در محل موردنظر می شود. مسئله کلیدی در این زمینه، میزان توانایی تطبیق محصولات در بازار هدف است. در این موارد توجه به موارد زیر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

  • آیا مشتریان ویژگی های جمعیت شناختی و رفتاری یکسانی دارند؟
  • آیا کالای صادراتی نیازمند لوازم جانبی برای ارسال به همراه کالا در کشور مقصد است؟
  • آیا با توجه به نیازهای بازار به سفارش یک محصول اختصاصی نیاز دارید؟
  • آیا محصول واردشده به صورت انحصاری، در بازارهای مشابه به فروش می رسد؟

با توجه به موارد فوق در نحوه واردات کالا، آگاهی موردنیاز برای افراد در این زمینه کسب می شود. اطلاع از هریک از این موارد به افراد در واردات کالای موردنظر و تطابق آن با بازار کمک شایانی می کند. در نتیجه، مراحل واردات کالا از ابتدا تا انتها و اطلاع از آن موجب کسب سود بالایی می شود

مراحل واردات کالا به داخل کشور

ورود کالا به کشور کار آسانی نیست؛ اما برای اغلب کالاها واردات آن سودمندتر از تولید آن ها است. زیرا در برخی کشورها دانش آن‌ها نسبت به ایران بیشتر و هزینه کار و خرید تجهیزات کمتر خواهد بود. واردات کالا مراحل پیچیده ای داشته که باید با صبر و حوصله طی کنید. حین واردات نیز به قوانین وضع شده دولت ها توجه داشته باشید. در ادامه برخی از مراحل نحوه واردات کالا به داخل کشور را بررسی خواهیم کرد.

شناخت کالای هدف

پیش از آغاز مراحل واردات به کشور، باید از نوع کالا باخبر بوده و آگاه باشید. شناسایی تمام حواشی و جنبه های مختلف کالا، تعیین بازار هدف و میزان فروش احتمالی کالا را نیز محاسبه کنید. درصورت عدم توجه به این مساله، پس از عرضه کالا دچار مشکل شده و امکان فریب نیز وجود دارد.

شناخت تولیدکننده

شناخت تولیدکننده مرحله بعدی در واردات کالا به داخل کشور است. این شناخت به صورت حضوری یا غیر حضوری کسب می شود. در انتخاب شرکت نیز دقت بالایی را به کار بگیرید. زیرا امکان کلاهبرداری و تقلب وجود داشته و دولت در این زمینه طرف شما نخواهد بود. درصورت امکان به صورت حضوری به کشور موردنظر مراجعه کرده تا از نزدیک شاهد فعالیت های آن باشید.

بررسی کالا به صورت فیزیکی

پس از انجام مراحل فوق، به صورت شخصی یک یا چند نمونه از کالا را تهیه کنید. به منظور خرید کالا نیازی به ارائه نام شرکت موردنظر نخواهید داشت. پس از تحویل کالا آن را با دقت بررسی کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

برآوردهای قیمتی و زمانی

هنگام انجام خرید، تقریبا با نقاط مثبت و منفی آن آشنا خواهید شد. برآورد قیمت کالا، میزان خرید کالای موردنظر و مدت زمان رسیدن کالا به ایران شامل برآوردهای قیمتی و زمانی می‌شود. بنابراین، پیش از انجام عملیات واردات قیمت، زمان و کیفیت را برآورد کنید.

تماس با تامین کننده

درصورت انجام بررسی های لازم، اطلاعات تماس شرکت تولیدکننده را کسب کنید. پس از تماس تقاضای خود را به گوش آن ها برسانید. شرکت موردنظر احتمالا رسیدی مبتنی بر تعیین قیمت و سایر خدمات ارائه می کند. به این رسید “پروفوما” گفته شده که برای افراد واردکننده صادر می شود.

سایر مراحل نحوه واردات کالا به داخل کشور شامل موارد زیر می شود.

  • گمرک و تشریفات قانونی واردات کالا
  • محاسبه هزینه ها
  • دریافت کارت بازرگانی
  • اخذ مجوزهای مربوطه
  • پرداخت مبلغ به شرکت تولیدکننده
  • تولید
  • ترخیص کالا
  • ثبت اظهارنامه جهت ترخیص
  • بررسی کالا
  • پرداخت مالیات و عوارض
  • ارائه مدارک
  • پرداخت هزینه ترخیص کالا
  • وکالت
  • دریافت کالا
  • منبع : بلاگ گیتی کالا رسان
ادمین بازدید : 34 سه شنبه 18 خرداد 1400 نظرات (0)

 در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی راجع به کابینت ام دی اف در اختیارتان قرار دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

در گذشته با توجه به این که تکنولوژی و پیشرفت علمی در کار نبود ، گذشتگان برای جمع آوری محیط خانه از قفسه های چوبی مورد استفاده قرار می دادند.

اما پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است در صنعت چوب سازی تحول عظیمی صورت گیرد به همین خاطر قفسه های قدیمی جای خود را به قفسه های زیبا و یک دست و صیقل داده در محیط خانه داد.

اما همانطور که می دانید قفسه های چوبی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت دیگر امروزه مورد استفاده قرار نمی گیرد چرا که امروزه از کابینت mdf  مورد استفاده قرار می دهند.

اما همانطور که می دانید امروزه دیگر نیازی نیست همانند گذشته در هنگام تمیز و پاک سازی کردن محیط خانه ، خانم های خانه دار دچار بحران و دغدغه شوند.

همانطور که می دانید کابینت های ام دی اف که امروزه مورد ساخت و ساز قرار می گیرند با توجه به این که سطوح کاملا یک دستی را به همراه دارند و کاملا صیقل دیده اند دیگر نیازی نیست که  در هنگام شست و شو و گرد گیری خانم های خانه دار انرژی بسیاری را به هدر دهند.

مزایای کابینت ام دی اف

داشتن سطوح صاف و براق

سطوح یک دست و زیبا

جلا دادن به محیط آشپزخانه

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت کابینت ام دی اف مراجعه نمایید.

کابینت جوزی

گروه کابینت سازی جوزی با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه ی چوب سازی و تولید دکوراسیون منزل به زیبا سازی و شاداب سازی محیط منزل تان می پردازد.

در صورتی که به دنبال کابنیت کردن منزل تان می باشید می توانید با شماره تماس های مندرج در وب سایت ارتباط برقرار نمایید.

 

ادمین بازدید : 34 پنجشنبه 13 خرداد 1400 نظرات (0)

پروفیل z چیست ؟

پروفیل یکی از گسترده ترین و پر استفاده ترین مصالح ساختمانی است که در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود . از پروفیل z  بیشتر در سقف سوله ها ,  پارکینک ها و سالن های ورزشی استفاده می شود و کاربرد بسیاری در همچین مکان هایی دارد . سایزهای استاندارد این پروفیل 18 , 20 و 22 می باشد که با ضخامت 3 و 2.5 میلیمتر ساخته و تولید می شوند . قیمت پروفیل ها با سایز های مختلف و ابعاد مختلف تفاوت زیادی دارند .

کاربرد پروفیل z

در اسکلت های فلزی که از مقاطع مختلفی تشکیل شده اند این مقاطع باید به صورت جداگانه به هم متصل شوند . یک تیکه کردن و یک پارچه سازی این سازه ها با به کارگیری پروفیل z امکان پذیر است . از این پروفیل برای اتصال اسکلت های فلزی استفاده می شود . از این پروفیل در ایستگاه های سوخت رسانی ,  سازه های فلزی , مصارف ساختمانی , مصارف صنعتی و کشتی سازی استفاده می شود .

برای دریافت قیمت پروفیل Z می توانید به قسمت های مربوطه مراجعه نمایید.

مزایای استفاده از پروفیل

1- وزن سبک

 این مقاطع دارای وزن پایین تری در مقایسه با سایر مقاطع هستند، و با وجود وزن پایینی که  دارند، طول عمر و استحکام بالایی دارند

2- نصب آسان

به دلیل ساده بودن ساختار این مقطع، نصب آنها نیاز به طی فراند پیچیده ای ندارد و برای راه اندازی نیازی به ماشین آلات و خدمات زیادی نیست، و میتوان بسیار سریع آنها را بهره برداری و مورد استفاده قرار داد.

3- استحکام بالا

استفاده از این سازه ها در ساخت: گاراژها، ایوان ها و... کاربرد زیادی دارد، و به دلیل استحکام بالایی که دارند، استفاده از آنها گزینه ای مناسب برای ساخت این مکان ها است.

4 - قیمت پایین

به دلیل قیمت رقابتی این محصول استفاده از آن میتواند صرفه زیادی داشته باشد، البته قیمت پروفیل زد تولید شده در کارخانه های مختلف دارای قیمت های متفاوتی است.

قیمت تیرآهن

تیراهن نوعی پروفیل است که وظیفه اصلی آن تحمل نیروی وارد شده بر ساختمان یا سازه می باشد . این محصول فولادی که کاربرد بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد بر اساس نسبت بال ها و ابعاد در گروه های مختلفی قرار می گیرد .

مزایای استفاده از تیرآهن

1- بعد از اتمام ساخت و ساز امکان توسعه و پیشرفت وجود دارد .

2- اتصال چند قطعه را به یکدیگر امکان پذیر می کند .

3- اجرا و نصب آن نسبتا راحت و سریع می باشد .

4 - در ارتفاع های زیاد کاربرد فراوانی دارند .

قیمت تیراهن را از کجا بدانیم ؟

برای تهیه قیمت تیراهن  و قیمت تیر آهن باید همیشه از سایتی استفاده کنید که بروز بوده و همواره قیمت ها در حال بروز شدن است و حیطه کاری ان سایت در راستای اهن باشد تا بتواند قیمت های واقعی و دقیق به دیگران عرضه کند 

ادمین بازدید : 63 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

در این مقاله ما در رابطه با خرید پنجره دوجداره "پنجره دوجداره کشویی،  تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره اطلاعاتی داریم که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم امیدواریم تا انتهای این مقاله ما را یاری فرمایید .

درب و پنجره دوجداره = به طور ساده تر بخواهیم بگوییم دو جداره بودن یعنی اینکه لایه های بیشتری دارد و باعث می شود صدا و الودگی از این در و پنجره رد نشوند . اما اگه دنبال اطلاعات کامل و مفید تر هستید با ما همراه باشید .

از دست دادن گرما یا سرمای منزل میتواند ناشی از عایق بندی بد درب و پنجره ها باشد.برای مقابله با این هدر رفت میتوانید از شیشه با دوجداره استفاده کنید و کاربرد پنجره های خود را ارتقا دهید.دوجداره چیست و چه کاربردی دارد؟این رویکرد بدان معناست که به جای نصب پنجره با یک شیشه ، از دو شیشه استفاده خواهیم کرد تا عایق بهتری داشته باشیم.این دو شیشه در کنار هم به واسطه گاز آرگون که داخل شیشه تزریق خواهد شد باعث می شود کیفیت عایق بندی آن ، ارتقا پیدا کند.همچنین شما نیز میتوانید از سه جداره و سه شیشه برای خانه خود انتخاب کنید که باعث می شود عایقی مطلوب و قوی تر داشته باشید.توجه داشته باشید که سیستم دوجداره نیز قابل پیاده سازی در پنجره دوحالته نیز هم می باشد.یکی از دلایل انتخاب سیستم دوجداره کاهش مبلغ قبوض انرژی می باشد.در واقع با اتخاذ این روش هدر رفت گرما یا سرما به دلیل عایق نبودن پنجره نخواهید داشت و مشکل شما برطرف خواهد شد.همچنین این نوع از پنجره ها عایق بندی بهتری از نظر صدا خواهند داشت و اگر در یک منطقه شلوغ زندگی میکنید نصب پنجره دوجداره به شما کمک میکند تا از آلودگی های صوتی ناشی از شلوغی جلوگیری کنید.اگر قبل از فروش به فکر کار بروی منزل خود هستید توجه داشته باشید که دوجداره کردن و تعویض پنجره های قدیمی منزل شما ارزش ملک شما را افزایش خواهد داد و خانه شما به خانه ای زیباتر و کارآمد تر تبدیل خواهد شد.توجه داشته باشید بهترین پنجره دوجداره استاندارترین آن می باشد و تمامی مزایای یک پنجره دوجداره با استاندارد بودن آن مشخص خواهد شد.

پنجره دوجداره کشویی = پروفیل فریم کشویی از ریل هایی تشکیل شده است که لنگه بازشو با استفاده از غلطک بر روی آن حرکت می کند. ما بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه کشویی، غلطک هایی قرار می گیرد که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می گردد. در سیستم پنجره دوجداره Upvc ریلی قطعات روبرو بکار می رود که هریک وظایف مختص به خود را دارند.

غلطک های مورد استفاده در پنجره دوجداره کشویی تمامی وزن شیشه و لنگه بازشو را بر روی خود دارند; بنابراین این غلطک های کشویی تاثیر زیادی بر روی روان بودن حرکت لنگه کشویی بر روی ریل دارد. متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که برای ارزان شدن قیمت پنجره دوجداره کشویی Upvc از غلطک های کشویی استفاده می شود که کیفیت نامطلوبی دارند و با گذشت زمان موجب عدم کارکرد پنجره کشویی دوجداره می شوند.

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره = تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC روش آسان، سریع و به صرفه برای بازسازی خانه محسوب می شود و مزایای فراوانی دارد.

این روش در بسیاری از موارد به آهنکشی نیازی ندارد و همان شاسی قدیمی قابل استفاده برای پنجره UPVC جدید است.

پنجره های قدیمی معایب فراوانی داشته و از نظر ظاهری و عایق مناسب نیستند.

برای نوسازی پنجره قدیمی عایق صدا، سرما و گرما خواهید داشت و برای جلوگیری از ورود حشرات نیز می توان از انواع توری ثابت یا پلیسه ای هنگام تعویض استفاده کرد.

عایق بندی ساختمان بسیار مورد توجه  افراد است و با نوسازی پنجره و نصب پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم، مانع  ورود و خروج سرما، گرما و همچنین ریزگردها و آلودگی های صوتی خواهد شد.

پنجره دوجداره معایب پنجره قدیمی را پوشش داده و پس از تعویض پنجره  دمای محیط تنظیم شده و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی، از مزایای بی نظیر پنجره های UPVC و آلومینیوم استفاده خواهید کرد.

اگر اطلاعات بیشتری راجب این موضوعات می خواهید با  وین کار در ارتباط باشید و بهترین انتخاب خود را انجام دهید

 

 

 

 

ادمین بازدید : 43 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در این مطلب اطلاعاتی راجع به بهترین ژست های عکاسی در اختیارتان قرار می دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که می خواهید در طبیعت لحظه تان را ثبت کنید اما در صورتی که نتوانید به صورت درست ژستی را بگیرید ، تصاویر تان زیبایی آنچنانی نخحواهد داشت

برای این که عکسی زیبا کرفته باشید می بایست نکاتی را که در ادامه ی مطلب برای تان بیان می کنیم را می بایست رعایت نمایید

همواره برای ثبت تصاویر زیبا استفاده از ژست های زیبا را نیز می طلبد.

بهترین ژست های عکاسی

برای این که بهترین ژست ها را بگیرید می بایست ابتدا به دوربین با صورت خندان نگا کنید.

پس از این که به دوربین خیره شدید می توانید از دست های تان برای زیبایی بخشیدن به تصاویر استفاده نمایید.

استفاده از شاخه گل می تواند به زیبایی ژست تان کمک نماید

ژست دونفره

یکی از بهترین تصاویر تصاویری می باشد که در آن حالت عاشقانه به صورت کامل حفظ شده باشد

توجه داشته باشید که نوع ژست عکاسی بر عهده ی خودتان می باشد و کاملا ژست عکاسی سلیقه ای می باشد.

در این مطلب اطلاعاتی راجع به بهترین ژست های آتلیه عکاسی در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید واقع شده باشد.

ادمین بازدید : 41 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

در شرایط اقتصادی ایران یکی از عوامل تاثیر گذار بر روند و توسعه صنعت ساختمان سازی و پل سازی ، افزایش و کاهش قیمت انواع آهن آلات نظیر قیمت تیر آهن ، قیمت پروفیل ، قیمت میلگرد و غیره است نمودار قیمت کیلویی آهن به طور روزانه در حال تغییر است با توجه به این شرایط به نظر شما قیمت آهن کیلویی بهتره یا شاخه ای ؟

با توجه به درجه کیفیت محصولات آهن آلات، میزان خرید و فروش در بازار بورس ، تقاضا و خریدار واقعی و همچنین سیاست های دولت برای تولید شمش آهن باعث عدم ثبات در قیمت خرید و قروش آهن شده است.

قیمت آهن کیلویی دست دوم در تهران آهن

برای خرید و اطلاع از قیمت آهن کیلویی دست دوم و اینکه بفهمیم آهن کیلویی چند حتما با کارشناسان متخصصین ما با شماره ۰۲۱۸۶۰۷۳۰۰۰ تماس حاصل فرمایید و یا به قسمت پایین صفحه مراجعه نمایید.

قیمت آهن کیلویی بهترین انتخاب برای خریدار

در بازار آهن وقتی اسم آهن را می آورند مقصود تمام محصولاتی است که از آهن ساخته شده است ، قیمت آهن کیلویی بهتره یا شاخه ای قبل از توضیح در این مورد به این محصولات آهنی اشاره میکنیم :

  • قوطی و پروفیل
  • انواع تیر آهن و هاش
  • انواع ورق
  • انواع میلگرد
  • انواع لوله
  • ناودانی
  • نبشی
  • تسمه و سپری
  • قوطی پروفیل صنعتی
  • و …

این محصولات در صنایع مختلف به ویژه در ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند.

همانطور که می دانید آهن به صورت وزنی فروخته می شود می شود، در نتیجه قیمت آهن کیلویی درست و به صرفه تر است .

شاید الان که این جمله را گفتیم بگویید که جاهایی را سراغ دارید که این محصولات را به صورت شاخه ای می فروشند این موضوع کاملا درست است اما خرید کیلویی آهن مناسب تر و ارزان تر از خرید شاخه ای آن می باشد.

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که  آهن کیلویی چند هستش و برای خرید آهن کیلویی ، خرید از کارخانه بهتر است یا خرید از نماینده رسمی کارخانه ؟

به دلیل نوسانات قیمت در بازار آهن تهران حتما قبل از خرید و سفارش از همکاران ما در تهران آهن مشاوره و راهنمایی بگیرید، همچنین میتوانید از آخرین قیمت روز آهن کیلویی اطلاع پیدا کنید و خرید خود را به صورت کیلویی از کارشناسان ما بگیرید . در این مقاله قصد داریم به تمامی این پرسش ها پاسخ دهیم.

نکته : برای مشاهده جدول های قیمت تیرآهن به قسمت پایین صفحه مشاهده کنید.

 تهران آهن نماینده رسمی آهن در کارخانه معتبر و قابل اعتماد 

قیمت آهن کیلویی در شرکت تهران آهن

این موضوع برای ما مشخص شد که نماینده رسمی کارخانه فروش آهن ، آهن را با قیمت مناسب تر به ما می دهند.

اکنون باید بهترین نماینده را پیدا کنیم، در بین این نمایندگان هم گاهی با این موضوع رو به رو می شوید که بعضی از آن ها به طور قابل ملاحظه ای قیمت را کمتر از قیمت بازار حساب می کنند.

اما این ارزانی بی دلیل نیست، ممکن است با شما کمتر حساب کنند اما بعد وزن کردن کامیون بار در باسکول و صدور بارنامه مقداری از بار را کم می کنند تا آن مقدار ارزانی را جبران کنند.

اما نمایندگان رسمی کارخانه معتبر مانند تهران آهن برای این که حسن نیت خود را به مشتریان خود ثابت کند کامیون را یکبار در مبدا و یکبار در مقصد بر روی باسکول وزن می کند و دو بارنامه برای مشتری صادر می کند که بارنامه ی آخر در حضور مشتری هم می باشد .

خرید از کارخانه یا نماینده رسمی کارخانه ! مساله این است

قبل پاسخ به این سوال باید نیاز خود را مشخص کنید اگر نیاز شما فقط در حد ساخت یک پل برای درب ورودی منزلتان یا در حد ساخت یک آلاچیق کوچک در حیاط منزلتان می باشد این نیاز را می توانید از خرده فروش تهیه کنید و در بعضی مواقع هم خود آهنگرتان این مقدار آهن را همراه خود می آورد. در هر صورتی قیمت آهن کیلویی مناسب تر است .

اگر نیازتان بیشتر از این مقدار است باید از نمایندگان رسمی کارخانه یا کارخانه تهیه کنید.

شاید با خود فکر کنید که خرید آهن از کارخانه ها به دلیل خریدی مستقیم  ارزان تر باشد، اما حقیقت برعکس این موضوع می باشد احتمالا از شنیدن این موضوع تعجب کرده باشید اما برای گفته خود دلیل داریم.

اولین دلیل این است که کارخانه زیر ۲ تن آهن نمی فروشد و الباقی وزن را که به طور مثال نیم تن می باشد را یا به شما نمیدهند و یا اگر هم بدهند با قیمت بالاتری میفروشند و این اصلا برای خریدار به صرفه در نمیاید .

دلیل بعدی این است که کارخانه ها به نمایندگان رسمی خود به قیمت پایین تری می فروشند ولی به شخص با قیمت بالاتری می فروشند.

همچنین آهن آلات در کارخانه ها به صورت پک های یک تنی یا دو تنی بسته بندی می شوند و می فروشند در نتیجه مقدار معینی است و اگر کمتر از آن بخواهید به هیچ عنوان بسته بندی خود را ناقص نمی کنند و یا با قیمت بالاتری میتوانید خریداری کنید .

اغلب اوقات به این صورت است که شما برای کار خود نیاز به آهن آلات مختلف دارید و هر کارخانه تولید کننده نوع خاصی از آهن می باشند و منطقی نیست که به همه این کارخانه ها مراجعه کنید.

اما نمایندگان رسمی فروش آهن مانند تهران آهن با کارخانه ها قرار داد می بندند و بار خود را به صورت عمده از آن ها دریافت می کنند که این کار هزینه کمتری هم در قیمت تمام شده و هم در هزینه حمل و نقل برای آن ها دارد. و از طرفی هم چون قیمت آهن کیلویی حساب میشود برای خریدار انتخاب مناسبی است .

این موضوع باعث می شود تا این نمایندگان رسمی ، قیمت آهن کیلویی به روز شده را با قیمت مناسب تر در اختیار افراد قرار دهند.

امیدوارم که این مطلب شما را برای خرید آهن راهنمایی کرده باشد و از شما برای وقتی که برای خواندن این مطلب گذاشتید کمال تشکر را داریم.

منبع= مقاله قیمت آهن کیلویی

ادمین بازدید : 70 یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

برای خرید و استعلام قیمت ورق رنگی باید مواردی که به آن ها اشاره شد را مد نظر قرار دهید و علاوه بر تولید ورق رنگی  با پوشش های مرسوم موجود در بازار، برای اینکه مقاومت بیشتری برای این ورق ها در شرایط خاص ایجاد شود، امکان تولید ورق با لایه های محافظ PVC و PET هم وجود خواهد داشت. البته همان طور که گفتیم فقط در شرایط خاص این کار انجام می شود و خیلی روال معمولی نیست.

از ویژگی های دیگر ورق های رنگی ، توانایی بالا در تشکیل محصولات رنگی است و چسبندگی بی نظیر پوشش های رنگی روی این ورق ها ، توانایی بالایی در فرم دهی در آنها ایجاد کرده است. می توان برگهای رنگی را به اشکال مختلف از جمله سینوسی ، ذوزنقه ای و سایر اشکال تولید کرد. و این به درخواست مشتری اتفاق خواهد افتاد.در مورد قیمت ورق های رنگی به دلیل نوسانات بازار قطعیت وجود ندارد و در هر زمان که تصمیم به خرید گرفتید میتوانید با مراجعه به سایت تهران آهن از آخرین لیست قیمت ورق رنگی مطلع شوید.

اقتصاد ایران تحت تأثیر عوامل مختلف روانی و واقعی قرار دارد. در حال حاضر ، مشکلات و عوامل مختلفی از جمله تورم و نقدینگی ، تحریم ها ، قیمت ارز ، شیوع ویروس کرونا ، انتخابات ایالات متحده و ... اقتصاد ما را تحت الشعاع قرار داده است و همچنین  متغیرهای مختلفی از جمله نرخ رشد کشورهای پیشرفته ، نرخ رشد اقتصاد جهانی و نرخ ارز ارزهایی مانند یورو و دلار به شدت بر قیمت سخت افزار تأثیر می گذارد و به دلیل  نمودار قیمت آهن 1400 نقش بسیار مهمی در تولید در انواع مختلف صنایع ، این نوسانات قیمت انواع محصولات که در دارنده ی قیمت میلگرد اهواز امروز،قیمت ورق رنگی، تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. این عوامل می توانند به سرعت بر روی هزینه سخت افزار هم  تأثیر بگذارند.

قیمت ورق های رنگی مختلفی بر اساس ضخامت و کیفیت متفاوت می باشد 
اگرچه ورق رنگی به طور مجزا به عنوان یکی از محصولات فولادی در نظر گرفته شده و اکثریت قریب به اتفاق تولید کنندگان و تامین کنندگان محصولات فولادی، به آن شخصیتی جداگانه داده اند، لیکن در حقیقت ورق رنگی در ادامه ی تولید ورق گالوانیزه با دامنه ی ضخامتی مشخصی تهیه و تولید می گردد. هدف از تولید ورق رنگی استفاده از آن در کاربردهایی است که اغلب نیاز به فرم دهی و شکل پذیری داشته و لذا هرچقدر ضخامت ورق های گالوانیزه بیشتر شود، امتیاز منفی برای این منظور خواهد بود. از این رو دامنه ی ضخامتی ورق گالوانیزه ای که از آن ورق رنگی تولید می گردد از 0.2 میلیمتر تا 0.7 میلیمتر متغییر می باشد.

انواع ورق رنگی

ورقهای رنگی انواع مختلفی دارند که در شکل‌های متنوعی همچون نوع کرکره ای یا شادولاین، طرح سفال، هلالی یا سینوسی – هشتی و شیروانی فرم داده می شوند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. همچنین این ورق ها تنوع رنگی بسیار خوبی دارند و در رنگ های قرمز، آبی، سفید، قهوه ای، قهوه ای سوخته، سبز، نقره ای، بنفش، صورتی، زرد، جگری و کرمی و غیره موجود هستند.
قیمت انواع ورق رنگی برحسب ضخامت 

ورق رنگی گروه صنعتی بهمن

گروه صنعتی فولاد بهمن یکی از واحدهای تولید ممتاز ورق‌های فولادی در کشور است که با هدف تولید انواع ورق فولادی با پوششهای پلاستیکی و پی‌وی‌سی، تولید کرکره‌های فلزی را اندازی شد و در منطقه شیرگاه استان مازندران واقع شده است وجود آن در مهد سقف‌های شیروانی باعث تولید بیشتر این محصول توسط این کارخانه شده است.

ورق رنگی هفت الماس

شرکت صنایع هفت الماس با تولید انواع مختلف ورق های گالوانیزه هفت الماس، نورد سرد، استنلس استیل و سایر مقاطع فولادی در دستهی بهترین تولیدکنندگان این حوزه قرار دارد. از بهترین محصولات آن ورق رنگی می باشد که با حفاظت طولانی مدت از فلز پایه در برابر خوردگی محبوبیت زیادی بدست آورده است.

ابعاد مرسوم انواع ورق ها

فرمول ذکر شده برای محاسبه وزن انواع ورق گالوانیزه از جمله انواع ورق رنگی، ورق شیروانی و غیره نیز کاربرد دارد، باید ابعاد ورق ها را به طور دقیق به فرمول وارد کرد تا وزن دقیق برای ورق به دست آمده و بر اساس آن بتوان قیمت ورق گالوانیزه را محاسبه نمود.

ورق های تزئینی سرامیک معمولاً بین 0.3 تا 0.7 میلی متر ضخامت دارند و عرض آنها 100 یا 125 سانتی متر تعیین می شود. این ورق ها به چند دسته اصلی سرامیک در پالرمو ، سرامیک در جنوا ، سرامیک پرچین و سفال های چینی تقسیم می شوند و هر یک از آنها برنامه های کاربردی. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که ورق های طراح محصولات سرامیکی در جنوا که یکی از بهترین انواع کاشی و سرامیک هستند ، معمولاً 25 برابر طول دارند.

ورق های سقف شادولاین (Shadowline) نیز بین 0.3 تا 0.7 میلی متر ضخامت دارند و طول آنها مطابق با خواسته مشتری تعیین می شود و آنها به چندین دسته درب سینوسی یا درپوش ، شکل ذوزنقه ای و شکل لامپ یا دامپا تقسیم می شوند این دسته ها بر اساس نوع قالب گیری مورد استفاده در تولید ورق. آنچه در مورد ورق های سقفی ذوزنقه ای قابل توجه است این است که آنها معمولاً با ضخامت 0.04 تا 0.6 میلی متر تولید می شوند و در بازار موجود هستند.

ادمین بازدید : 71 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

آهن یک عنصر شیمیایی در جدول تناوبی است که در گروه 8 و دوره 4 جدول تناوبی با عدد اتمی 26 نمایش داده می شود که از  جمله سنگین ترین عنصر محسوب می شود .

آهن یکی از پراستفاده ترین فلزی است که می توان در صنایع مختلفی از آن استفاده کرد و بخاطر اینکه قیمت آهن کیلویی از سایر فلزات  ارزان است که از مزیت های آن می توان نام برد.

مقاومتی که در فلز آهن وجود دارد از کاربردهای آن است ، به همین علت در صنعت های مهمی مانند کشاورزی ، اتومبیل سازی ، نظامی ، کشتی سازی ، ساختمان سازی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که می دانید در صنعت از تیرآهن برای ساختمان سازی هم استفاده می شود که از پرکاربردترین پروفیل ساختمانی می باشد ، از تیرآهن برای طراحی خرپا ، ساخت اسکت ساختمانی و تیرها مورد استفاده قرار می گیرد. جهت مشاهده قیمت تیرآهن کلیک کنید .

در صنعت خودرو ، آهن از پرکاربردترین فلزی است که مورد استفاده قرار می گیرد . کربن و آلیاژ ، ورق های گالوانیزه دست به دست هم داده اند تا این فلز برای طراحی اتومبیل های لوکس استفاده شود . 

در وسایل نقلیه ما از قسمت های مختلفی از آهن مانند : چرخ ، ترمز ، سقف ، اگزوز ، شاسی  و موتور استفاده می کنیم .

بزرگ ترین مزیتی که این فولاد دارد این است که در درجه بندی های مختلف تولید می شود که همین امر باعث شده بدنه های خودرو سبک باشند. اما آهن به علت حساسیت در برابر زنگ زدگی برای ساخت بدنه خودرو زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

یک نوع دیگر از آهن که می توان نام برد اکسید آهن است و بسیار پرکاربرد می باشد .

از اکسید آهن می توان برای ساخت قطعات کامپیوتری استفاده کرد به این منظور یه سری از تغییرات باید برروی آهن شکل بگیرد.

یکی از صنایع خیلی مهم برای کشورهایی که باید از مسیرهای دریایی استفاده کنند صنعت کشتی سازی است و در بعضی از کشورها مسیرهای دریایی جزء اصلی ترین مسیرهایی است که باید استفاده کرد به همین منظور از این فلز به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

آهن را از کجا بخریم ؟؟؟؟

سایت های خیلی زیادی هستند که می توانند قیمت آهن کیلویی هم در اختیار شما عزیزان قرار بدهند اما نکته ای که باید بدانیم این است که قیمت آهن در وب سایت تهران آهن به صورت لحظه ای آپدیت می شود که باید به این مسئله دقت کنیم.

بهتر است قبل از اینکه آهن بخریم حتما از سایت های معتبر آگاهی داشته باشیم ، برای استعلام قیمت آهن شما عزیزان می توانید با ما درارتباط باشید تا بهترین گزینه را برای شما پیشنهاد کنیم تا خریدی ارزان را با ما تجربه کنید.






ادمین بازدید : 55 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

هزینه یک ورق به عوامل مختلفی از جمله اندازه ، ضخامت و نوع آن بستگی دارد. ورق ها از نظر فولاد ضد زنگ ، نوع عرشه فولادی ، ورق آلیاژ و غیره هستند. از نظر سطح شامل صاف ، آجدار ، خراشیده و غیره هستند. سطوح در گذشته به دلیل  کاهش تقاضا برای ساخت و ثبات بازار موجود  ، قیمت ورق ثابت بود. اما این روزها به علت افزایش تقاضا و  نوسانات شدید ارزها و همچنین برای مصارف صنعتی ، شاهد افزایش قیمت ورق ها هستیم. عامل مهم دیگری که قیمت فعلی ورق کرکره را تحت الشعاع قرار می دهد بازار جهانی است. به دلیل روند تحریم ها ، واردات ورق ممنوع است و ورق های وارداتی در بازار کمیاب هستند و ورق های موجود با قیمت های بالا به فروش می رسند. از طرف دیگر ، هزینه بالای تحویل ورق های وارداتی تأثیر بسزایی در قیمت روز ورق داشت. اما گروه تخصصی تهران آهن  ​​با داشتن متخصصان موثر در زمینه فروش و عرضه سخت افزارهای ساختمانی و صنعتی ، سعی كرد این لیست را با قیمتی مناسب و به دور از واسطه ها با حداقل قیمت در اختیار مصرف كنندگان قرار دهد.

شما می توانید لیست قیمت ورق سیاه کارخانه های ایران را دریافت کرده و همچنین روزانه بار را از وب سایت تهران آهن وارد کنید و با مقایسه لیست قیمت ورق آهن ، می توانید تصمیم بگیرید که ورق سیاه را به صورت ورق پارچه سیاه خریداری کنید ، ورق سیاه را برش دهید آخرین رول را درست کنید. در مجموعه قیمت آهن ورق سیاه با قیمت های رقابتی و در تناژ بالا ورق سیاه با قیمت کارخانه فروخته می شود. قیمت لیست سیاه فولاد مبارکه و قیمت لیست سیاه اهواز اکسین و قیمت لیست سیاه گیلان و قیمت ورق کرکره و قیمت لیست سیاه کسرا اراک در لیست قیمت روز لیست ورق سیاه موجود در آهن موجود است وب سایت قیمت همچنین ، قیمت لیست سیاه روسیه و قیمت ورق رنگی تهران آهن به طور مرتب به روز می شوند.

ورق سیاه در صنعت خودروسازی

استفاده از ورق سیاه در اتومبیل های مدرن به دلیل مشکلات زیست محیطی و کاهش مصرف سوخت ، مهندسان خودرو توجه ویژه ای به کاهش وزن خودرو نشان داده اند و همین امر باعث شده است که آنها از مارک های جدیدی از فولاد استفاده کنند ، وزن بدنه خودرو به طور قابل توجهی کاهش می یابد این امر به طور مستقیم بر استانداردهای ایمنی تأثیر می گذارد. با استفاده از این روش ها ، با استفاده از ورق سیاه ورق پیشرفته ، وزن اتومبیل حدود 180 کیلوگرم کاهش می یابد و این باعث می شود مهندسین جایگزین این وزن اضافی را با تجهیزات و امکانات جدیدی که به ماشین اضافه می کنند ، جایگزین کنند و البته وزن ماشین S کمتر از مدل های پیشین خود است و به دلیل مقاومت بالای این ورق ها ، بدنه قوی تری خواهد داشت.

تاثیر قیمت ورق کرکره(سینوسی)

اقدامات نوار هدف دیگری دارد. پرده بسیار عایق بندی شده و می تواند در ساخت حیاط ، ساختمان باغ ، گاراژ ، روکش و سقف های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. پرده ها در برابر باد شدید ، برف ، تگرگ ، باران شدید و آتش بسیار مقاوم هستند. به طور کلی ورق ها به راحتی نمی پوسند. درپوش ها در برابر حملات حشرات و آفات نیز مقاوم هستند. از نظر کیفیت و قیمت درب زندان بسیار محبوب است.

کرکره ها روی سطح خود چین های تکراری دارند که باعث بهبود یکپارچگی سقف می شوند. آنها به دلیل شکل منحصر به فرد خود ، ابزارهای قابل اعتماد و قدرت بهبود یافته را برای سالهای زیادی ارائه می دهند. پرده ها برای افزایش مقاومت در مناطق با سطح کوچکتر مناسب هستند. پرده کاملا مقاوم و سازگار با محیط زیست است و برای محافظت از سقف گاراژها ، سوله ها و موارد دیگر ایده آل است.

هزینه بسته شدن ورق ها بسته به نوع ، مواد و مواد ورق متفاوت است که از آهن ، آلومینیوم یا فولاد ساخته شده است. ضخامت و وزن نیز از دیگر عواملی است که تعیین کننده قیمت لت ها است. تولید کنندگان پرده غلتکی از آلیاژ روی ، فولاد ضد زنگ ، مس یا آلومینیوم ساخته شده اند ، استفاده از هر ماده ای بر قیمت و قابلیت های ورق اسید شویی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، آلیاژ روی نسبت به بقیه گران است. با این حال ، بسیار انعطاف پذیر است. در نتیجه ، این ویژگی آنها را به گزینه اصلی پیمانکار برای پروژه های خاص تبدیل می کند. برای پرسیدن قیمت ورق کرکره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند

ادمین بازدید : 36 شنبه 04 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

 میلگرد زاگرس شهرکرد توسط شرکت صبا استیل زاگرس ساخته می شود و با استاندارد های معادل استانداردهای بین المللی جایگاه خوبی در بازارهای خارجی و داخلی پیدا کرده است. شرکت فولاد صبا در شهر صنعتی سفید دشت در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است و در دو مرحله تولید فولاد و تولید پروفیل های فولادی گام مهمی در افزایش تولید کشور در این منطقه برداشته است. هدف این مقاله ارائه عناصری برای پیش بینی قیمت میلگرد زاگرس،قیمت میلگرد اصفهان شهرکرد و همچنین نمودارهای آهنی است.

زاگرس شهرکرد در سال 2014 تأسیس شد و ظرفیت تولید آن برای تولید شیرآلات در ابتدا 420،000 تن در سال بود. تجهیزات خط تولید فولاد در شرکت صبا زاگرس توسط شرکت SIMENSE آلمان تهیه شده و همچنین از فن آوری پیشرفته Thermax برای فرآیند خنک سازی آرماتور در این کارخانه استفاده می شود. مهمترین نوع تقویت کننده که در این شرکت تولید می شود دارای محافظ ID 400 و کلاس A3 است. این نوع آرماتور دارای محتوای 27 تا 28 درصد کربن است که آن را بسیار قوی می کند.

میلگرد گرید ۳ از مقاومت کششی بالا تا حدود ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع برخوردار است ضمن این که تنش تسلیم این گرید ۴۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع برآورد می شود. آج میلگردهای زاگرس شهرکرد به صورت هفت و هشتی یا به اصطلاح جناقی/ ضربدری است که این دسته میلگرد ها را از گرید های دیگر متمایز می کند. لازم به ذکر است که قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد و قیمت میلگرد اصفهان برای ساخت و سازهای بزرگ مناسب بوده و برای جوشکاری و آهنگری با زوایای تند مناسب تر هستند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد در ایران

قیمت سنگ آهن و قراضه به عنوان مواد تولید شده در بازار تولید می شود ، میزان مصرف و تقاضای میلگرد در بازار تولید و مصرف ، پیش بینی قیمت میلگرد و سطوح مصرف آن در آینده توسط مصرف کننده ، قیمت دلار و نوسانات قیمت ارز در کشور ، "هزینه های مربوط به حمل و نقل ، قیمت سوخت ، بهره وری خط تولید میلگرد ، تولید حقوق و دستمزد در بخش تولید ، تحریم های اقتصادی و تحریم های افزایش تولید تولید و فروش در خانه و ... اشاره کرد

وضعیت مسکن در فصل های مختلف از سال میتواند در اثر گذاری قیمت میلگرد زاگرس نقش بسیار مهمی دارد قیمت ارز هم میتواند تاثیر گذار باشه.

ادمین بازدید : 71 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

گروه صنعتی تهران آهن قیمت میلگرد روزانه در مارک های معتبر و کارخانه های تولیدی را ارائه و ارائه می دهد. قیمت روز میلگرد به دلایل مختلف همیشه در نوسان است. به دلیل حجم زیاد مصرف این مشخصات در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز ، این تغییرات ناگهانی تأثیر بسزایی در محاسبات مالی پروژه ها خواهد داشت و یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه سازه ها است.

شما می توانید بلافاصله قیمت روز میلگرد را از کارشناسان ما دریافت کنید. برای اطلاع از قیمت میلگرد تهران وب سایت تهران آهن با شماره 0218607300  تماس بگیرید.

برای دیدن قیمت میلگرد تهران ، قیمت روز میلگرد آجدار ، میلگرد ، قیمت جدید میلگرد ، قیمت میلگرد ، انواع میلگرد ، قیمت روز میلگرد در بازار ، قیمت میلگرد امروز ، قیمت میلگرد میانه میتوانید لیست های بروز شده قیمت ها را به طور لحظه ای در سایت تهران آهن  مشاهده کنید.

قیمت روز میلگرد بسته به نوع ، کیفیت ، اندازه و قطر آن متفاوت خواهد بود. آرماتوربندی در صنعت ساخت و ساز علاوه بر بتن است و در تقویت سازه های ساختمانی نقش دارد. این به دلیل مقاومت و خواص چرخشی و کششی آرماتور است که تحت فشار و نیرو قرار نمی گیرد ، بلکه نیرو را منتقل می کند و بنابراین ساختار را حفظ می کند. ویژگی مفید دیگر در هماهنگی آرماتورهای فولادی و بتن ، دمای انبساط نزدیک این دو است که برای تغییرات دما در شرایط مختلف آب و هوایی مهم است. تغییر قیمتهای تکان دهنده میلگرد در هزینه اصلی بازار مسکن اثبات شده است.

هیجان بازار و قیمت روز تجهیزات همیشه بیشتر از سایر بخشهای بازار فولاد تحت تأثیر نرخ ارز در بازارهای داخلی و خارجی بوده است. اخیراً ، قیمت داخلی میلگرد آجدار به قیمت صادرات تولیدکنندگان نزدیک شده است. و این در کاهش تقاضای داخلی موثر است ، به عنوان مثال ، جذابیت خرید برای مصرف کنندگان در بورس کالا به طور قابل توجهی کاهش می یابد. با این حال ، مقامات حداکثر افزایش مجاز قیمت را برای روز میلگرد حدود 10 درصد کمتر از قیمت صادراتی آن تعیین کرده اند. صادرات میلگرد فقط درصورتی که دلار و قیمتهای جهانی بالا باشد از نظر اقتصادی برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه است. کل قیمت روزمیلگرد بلافاصله تغییر می کند.

قیمت پروفایل اصفهان

پروفیل ها محصولاتی هستند که به صورت قوطی ساخته می شوند و به دو شکل مربع و مستطیل هستند. پروفیل ها در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که می توان آنها را با مقطع کوچک به صنعت ساخت و ساز نسبت داد. آنها همیشه از پروفیل برای ساخت در و پنجره ، پله ، نرده و غیره استفاده می کنند. با توجه به اینکه اصفهان مرکز صنعتی ایران در صنعت فولاد است و کارخانه های تولید فولاد در آن شهر بدون شک یکی از تولید کنندگان پروفیل در اصفهان هستند. با توجه به کیفیت محصولات می توانید قیمت مشخصات اصفهان را از کارشناسان ما دریافت کنید. ما سعی می کنیم قیمت حساب اصفهان را به مشتریان خود ارائه دهیم.

قیمت پروفایل اصفهان امروز

با توجه به اینکه پروفیل ها از پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصولات هستند ، بدون شک بازار مملو از نوسانات قیمت است ، بنابراین در صورت وجود کالای مورد نظر ، قیمت پروفیل اصفهان امروز با شرایط خاص ممکن است با روزهای دیگر متفاوت باشد. با توجه به نیاز مشتری در بازار ارائه نمی شود. از این رو شرکت های فعال در زمینه تولید فولاد در اصفهان سعی کردند قیمت پروفیل اصفهان را حفظ کنند تا بتوانند این محصول کاربردی را با تیراژ بسیار بالا برای تأمین نیاز بازار در کشور تولید کنند.

به طور کلی پروفیل ها به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: ساختمانی ، صنعتی و کامپوزیتی که هر کدام مقاومت خاصی دارند ، شما می توانید قیمت پروفیل اصفهان را از کارشناسان ما دریافت کنید ، قیمت پروفیل اصفهان با توجه به اندازه آنها ناهمسان.

ادمین بازدید : 39 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

در این وبلاگ دلی می خواهم درباره ی یک سری تجربیات شخصی یادداشت هایی بنویسم. تجربیاتی که دانستن آن شاید شما را یک قدم جلو بیاندازد. موضوع این پست درباره آموختن سئو سایت است. ممکن است شما یک سایت یا وبلاگ شخصی داشته باشید که بخواهید بیشتر دیده شود. برای این کار لازم است که یا هزینه ای برای سئو سایت انجام دهید یا اینکه خودتان دست به کار شوید و چیزهایی یادگرفته و روی سایت شخصیتان اعمال کنید. من به شخصه خیلی چیزها را از همین فضای اینترنت یاد گرفته ام. همیشه نیاز خود را جستجو کرده ام. آن روز هم تصمیم گرفتم آموزش سئو مبتدی یا سئو مقدماتی را جستجو کنم، که با سایت سئو سامان آشنا شدم. در ادامه برایتان توضیح میدهم که چرا نسبت به منابع دیگری که دیدم، بیشتر به کار من آمد.

آموزش سئو مبتدی

 

آشنایی با مقدمات سئو

علوم کامپیوتر و اینترنت از اصطلاحات عجیب و غریب پر است. حتی اگر زبان انگلیسی شما در سطح خوبی باشد، بازهم حدس زدن معنی بعضی واژه ها دشوار است؛ چرا که آنها به صورت مخففی از یک عبارت چند کلمه ای ساخته شده اند. در آموختن سئو هم شما لازم است یک سری عبارات حداقلی و معنای آنها را بدانید، تا بتوانید با مقالات سئو مقدماتی شروع کنید. برای آموزش سئو مبتدی من ابتدا وارد منابع دیگری شدم. سایت هایی بسیار قدرتمند مثل رادزاد،میزفا و … ولی خب با وجود کامل بودن آنها سئو سامان و وب سیما مراجعی بودند که توضیحات عامیانه تری داشتند. توضیحاتی از آموزش سئو مقدماتی که برای هر کسی با هر زمینه ی علمی تا حدود زیادی قابل فهم باشد. از بین این دو گزینه ی آخر، اولی در یک صفحه توضیحات بسیار مختصر و مفیدی داشت که و سپس من را به مقالات آن دسته راهنمایی می کرد. ولی با این وجود استفاده از هر دوی آنها را به شما توصیه می کنم.

آموزش سئو مقدماتی

آیا آموزش های سئو مبتدی معرفی شده رایگان هستند؟ 

 

بله تمامی گزینه های پیشنهاد شده به صورت رایگان و در راه رضای خداوند، به شما آموزش می دهند. البته کلاس های حضوری هم به شما پیشنهاد می شود که در این شرایط کرونا به صورت آنلاین برقرار است. اگر بتوانید مقدمات سئو مبتدی را به خوبی بیاموزید و سپس وارد مقالات سئو پیشرفته شوید، شاید نزدیک به یکسال طول بکشد، تا شما بتوانید از پس سئوی سایت خود به تنهایی بر بیایید. وقت، ذوق و سلیقه و انگیزه شما را در راه آموختن سئو مبتدی یاری خواهد رساند..


ادمین بازدید : 51 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

در جامعه ای که هر روز فشار اقتصادی بیشتر می شود، سرمایه داران ثروت بیشتری می اندوزند و مردم عادی فقیرتر می شوند، بدون شک امید به زندگی به شدت پایین می آید. پس دلیل تمایل مردم به مهاجرت به هیچ وجه نمی تواند، خواسته ی زیاد آنها از زندگی باشد. زندگی در کانادا هم قرار نیست یک بهشت با آب های روان را برای شما به تصویر بکشد. هر چند طبیعت این کشور می تواند شبیه سازی های ذهنی که تاکنون از پارادایس داشته اید، برایتان محقق کند. در این مطلب بررسی می کنیم که چرا مردم ما بدنبال مهاجرت و زندگی در کشورهایی مثل کانادا هستند و اینکه چطور می توانند یک ویزای کاری کانادا داشته باشند. این متن بیشتر به درد مردم عادی و قشر متوسط جامعه می خورد. برخی تا 100 سال دیگر هم اینجا بمانند، جز ثروتمندتر شدن چیزی برایشان اتفاق نمی افتد!

زندگی در کانادا

چند درصد به مهاجرت امید داشته باشیم؟ 

اگر می خواهید بروید و آنجا شاغل شوید، اول بدانید که تبلیغات شبکه هایی مثل gem که می گوید بدون دانستن زبان بیایید و تحصیل کنید، فقط به درد آقازاده ها می خورد. دولت تدبیر و امید در کانادا بیکار ننشسته تا به هر کس و ناکسی ویزا اهدا کند، صرف اینکه سیاست افزایش جمعیت را پیش ببرد. آن هم جمعیتی که شاید خیلی از آنها  پناهنده محسوب شوند تا مهاجر! پس برای زندگی در کانادا اولا باید زبان فرانسه یا انگلیسی بدانید. با توجه به اینکه یادگیری فرانسه در ایران کمتر متداول است، انگلیسی را بررسی می کنیم. 

پس یک IELTS 6/5 به بالا برای خودتان دست و پا کنید. ترجیحا این مدرک واقعی باشد تا بعدا محل کارتان به خاطر زبان عذرتان را نخواهند.

ویزای کاری کانادا

ادامه ی مراحل برای گرفتن ویزای کاری از کانادا 

چند سال سابقه ی کار دارید؟ 6 سال و بیشتر از آن 15 امتیاز و کمتر از این مقدار نمره ای کمتر برایتان باقی می گذارد. در مورد سن قضیه برعکس است یعنی 18 تا 35 سال دوازده نمره و بالای 46 سال فقط یک نمره به شما می دهند. جوانگرایی در ترکیب کانادا مشهود است. انطباق پذیری موضوع بعدی است. همسرتان زبان بلد است؟ اقوامی در کانادا دارید؟ قبلا آنجا تحصیل کرده اید؟ همسرتان آنجا سابقه ی کار دارد؟ هر کدام یک پوئن مثبت است. پیشنهاد شغلی یک امتیاز عمده ی بعدی است. البته به این که شما در چه سطحی آفر دارید و اینکه مدرک تحصیلی و تخصصتان چیست هم بستگی دارد. برای گرفتن ویزای کاری کانادا از وکلای این حوزه مثل your special immigration ملکپور یا آتلانتیس هم می توانید کمک بگیرید.

معمولا لیست مشاغل زود به زود آپدیت می شود. پس باید ببینید نیاز روز کانادا چیست تا شانس شما برای ویزای کاری کانادا محاسبه شود. زندگی در کانادا به جز هوای نسبتا سرد شاخصه ی سود وام 3 درصدی مهمترین مسئله در مورد اقتصاد این کشور است. اینطور که معلوم است بانکداری اسلامی خیلی سریعتر آنجا رواج یافته و سالهاست این عدد ثبات دارد. این کشور چندان ارزان به حساب نمی آید ولی اگر از سختگیری ها عبور کرده و ویزای کار کانادا گرفتید، در حد گذران زندگی عادی دغدغه ای نخواهید داشت.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 1,142
  • بازدید کلی : 4,523